Výrazné online prvky v ďalších hrách obľúbených sérií?
Metódy hrateľnosti a prístupu k hre Anthem budú podľa slov BioWare, ktoré vystúpilo na konferencii PAX vo výraznej miere použité aj v nových hrách Dragon Age a Mass Effect. Štruktúra hry a príbehu prítomná v Anthem majúca základ z časti v "live service" umožňuje rozširovať hru aj po vydaní a BioWare to chce aplikovať aj v spomínaných sériách. A nielen to.
V podstate budú tvorcovia môcť doslova za behu pridávať nové udalosti, príbehy alebo misií, čo predtým možné nebolo. Predtým bola vydaná hra, a ak sa chcelo niečo príbehovo rozšíriť, nadišiel čas na vývoj a vydanie DLC. Po novom by všetko malo byt interaktívnejšie a plynulejšie. Cítite to vo vzduchu aj vy? Ten štipľavý pocit ešte agresívnejšieho ťahania peňazí z hráčov?
Iste, nastať to môže, no minimálne v prípade Anthem to tak nebude. BioWare sa necháva počuť, že všetok post-launch obsah dostanú hráči zdarma. Ale aspoň taký je plán.
Prečítajte si aj najnovšie "kontroverzné" informácie o Anthem. Príbehové možnosti, hrateľnosť a rozvoj príbehu.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!