Pripojí sa tak k ďalším legendám herného priemyslu.
The Game Developers Conference (GDC) oznámila, že si uctia hernú vývojárku Amy Hennig tým, že na konferencii v roku 2019 dostane cenu za celoživotný prínos. „Počas posledných troch dekád sa Amy ustálila v hernom priemysle, pričom jej začiatky sa dajú datovať ešte na platforme Atari 7800 až ku Playstation 4. Jej odbornosť a hlboká a variabilná a má profesionálne skúsenosti ako digitálny „artist“, animátor, herný dizajnér, no taktiež aj ako scenáristka a režisérka so silným naratívnym dôrazom a skvelými postavami.“
Amy Hennig will be honored with Lifetime Achievement Award at GDC 2019! https://t.co/otoaerrZos
— Official_GDC (@Official_GDC) 11. decembra 2018
Amy Hennig sa tak pripojí k už oceneným držiteľom tejto ceny medzi ktorých patrí Tim Schafer, Tim Sweeney, Shigeru Miyamoto, Warren Spector, John Carmack, Hironobu Sakaguchi, Hideo Kojima, Sid Meier, Ken Kutaragi, Dr. Ray Muzyka a Dr. Greg Zeschuk, a Peter Molyneux.
Hennig je medzi hráčmi najznámejšia hrami ako Legacy of Kain: Soul Reaver, Jak and Daxter a taktiež sériou Uncharted. V roku 2014 však zo štúdia Naughty Dog odišla po nezhodách s vedením a následne si našla miesto v štúdiu Visceral, kde viedla vývojárov pri príprave Star Wars adventúry, ktorú však EA v roku 2017 zrušilo, rovnako ako celé štúdio Visceral. Hennig následne v júni 2018 oznámila, že opúšťa EA, aby založila vlastné štúdio, ktoré sa sústredí na vývoj VR hier.