EA: Hráči chcú inkluzívnejšie hry s menej toxickou komunitou

EA: Hráči chcú inkluzívnejšie hry s menej toxickou komunitou

Tieto tvrdenia podporujú prieskumami.

Asi každý si spomína na náraz, ktorý zažil marketing Battlefieldu V hneď po predstavení hry. Podľa niektorých išlo o neprijateľné vyobrazenie druhej svetovej vojny a okolo celej tejto témy sa vytvorila obrovská diskusia a nakoniec to výrazným spôsobom uškodilo predajom.

EA však tvrdí, že podľa ich prieskumu, ktorý bol vykonaný na vzorke 2252 amerických hráčov vo veku 13 až 54 rokov chcú hráči viac inkluzívne hry, no zároveň nechcú, aby komunity boli toxické. EA to v tomto prípade charakterizovalo ako to, že sa v hre vyskytujú postavy rôznych farieb pleti, že postavy sú rôznorodé so špecifickými potrebami.

Až 56% opýtaných EA potvrdilo, že pre nich je to veľmi dôležité. 31% odpovedí bolo neutránlnych a pre 7% opýtaných to nie je dôležité. Keď sa spýtali, či to ovplyvňuje vôľu hráčov hrať túto hru, tak až 45% hráčov odpovedalo, že je pravdepodobnejšie, že si hru s rôznorodými postavami zahrajú, na 48% opýtaných to nemá žiaden vplyv a u 7% hráčov je menej pravdepodobné, že si takúto hru zahrajú.

„Spätná väzba proti inkluzívnym snahám je často veľmi hlasná, no prichádza od malého množstva hráčov. Tento prieskum by mal motivovať viacerých vývojárov, aby takéto prvky do svojich hier pridávali,“ povedala Jenny Shi z EA.

„Napriek zlepšenému stavu v reprezentácii rôznych skupín ľudí za posledné roky, mnoho hráčov skonštatovalo, že by nemalo ísť iba o „zaškrtnutie prítomnosti.“ Chcú, aby tieto postavy boli v hrách reprezentované verne a aby nespadali do stereotypov. Ako profesionáli, herní vývojári často vychádzajú z vlastných skúseností pri tvorbe hier. S rôznorodými hráčmi však prichádzajú nové výzvy pri tvorbe hier.“

Shi taktiež prezradila, že najväčším problémom pre hráčov podľa výskumu je strach z toxicity komunity. Až 61% opýtaných je znepokojených týmto javom. 56% je znepokojených malým množstvom obsahu v hrách, 49% je znepokojených z mikrotransakcií a DLC obsahu, 40% z diverzity a 36% z násilia v hrách. Podľa nej sa strach z toxicity týka vo väčšej miere ženských hráčov, ako mužských hráčov.

Zdroj: GamesIndustry

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk