Toto nie je nikdy dobrým znakom.
Odchody vývojárov zo štúdií nie sú ničím výnimočné, no v prípade niekoľkých naraz to nikdy neveští nič dobré. Možno si spomínate, ako pred vydaním Mass Effect: Andromeda odišiel zo štúdia tvorca scenára a ďalší dôležitý vývojári a ako to nakoniec celé dopadlo. A niečo podobné sa za posledný mesiac stalo v štúdiu Bungie.
Tvorcovia Destiny len nedávno získali nezávislosť od vydavateľa Activision s tým, že si ponechali práva na značku Destiny (za čo zaplatili nemalé peniaze). Hráči tak čakajú, či uvidia nejaký rozdiel medzi tým, ako vyzeralo Destiny pod Activisionom a ako bude vyzerať Destiny priamo pod Bungie.
Zatiaľ sme sa však dočkali iba odchodov štyroch vysokopostavených vývojárov štúdia. Najprv, koncom marca, oznámil odchod sandbox dizajnér štúdia Josh Hamrick…
Friends, tomorrow marks the beginning of my last week @Bungie.
I love that studio & that game more than I can ever capably describe, but it’s time for me to move onto something else for a while.
I’m gonna take a little time off, then I’ll get back to making games.
❤️U @Bungie pic.twitter.com/oG1gMiAZfc
— Josh Hamrick (@Josh_Hamrick) March 24, 2019
…a prakticky hneď po ňom oznámil odchod zo štúdia aj Senior herný dizajnér Jon Weisnewski
Destiny fam! After 12 magical years, today is my last day at Bungie working on this incredible game. Building this thing with all of you has been the experience of a lifetime. It’s silly how lucky I feel to have been a part of it. Nothing but love for all of you! ❤️❤️❤️
— Jon Weisnewski (@sharkeatsman) March 29, 2019
Počas posledného týždňa sa však pridali ďalší dvaja dôležitý členovia sveta Destiny, konkrétne dizajnér Raidov Joe Blackburn
After an amazing journey, today was my last day at Bungie. I can’t express how much Destiny and the people that work on it mean to me. I can’t wait to see what’s next alongside all of you.
— Joe Blackburn (@joegoroth) April 27, 2019
a scenáristka príbehu v Destiny 2: Forsaken, Jill Scharr
The last 4+ years working on Destiny have been incredible. And now, after 6(?) releases, today was my last day at Bungie. It’s time to say… pic.twitter.com/oZ4LYAPL1I
— Jill Scharr (@JillScharr) April 27, 2019
Dúfajme teda, že toto nie je predzvesť zlých správ zo štúdia Bungie. Všetci štyria tvrdia, že odišli preto, lebo chceli, no v takýchto prípadoch nikdy neviete.