Takúto kvalitu spracovania vlasov možno uvidíme už v budúcej generácii konzol.
O tom, že Frostbite engine patrí medzi tie najdokonalejšie technológie asi netreba pripomínať. Svoje kvality predvádza v hrách ako Battlefied, Battlefront či Anthem. Teraz sa nám vývojári pripomínajú ďalšou skvelou vychytávkou, ktorou je realistické vykresľovanie vlasov.
V tech deme môžeme vidieť, že vlasy reálne reagujú na pohyby, vietor a ďalšie aspekty. Síce sme rôzne pokusy videli už pri hrách ako Witcher 3 či Tomb Raider, no v tomto prípade je to poriadny posun v pred. Je však otázne, aký výkon bude implementácia tejto technológie vyžadovať, keďže vieme, ako to dopadlo napríklad v prípade podobného riešenia od spoločnosti NVIDIA.
V každom prípade nová generácia konzol bude mať určite dostatok výkonu, takže je možné, že pri tituloch, ktoré budú Frostbite engine využívať, uvidíme v praxi práve toto riešenie od Electronic Arts.