Príbeh hry odohrávajúci sa v kóme? Zvláštny, ale pritom zaujímavý koncept, ktorý má potenciál zasiahnuť mnoho hráčov.
Vzdáte sa silám temnoty a podľahnete smrti? Alebo prežijete za pomoci použitia jediných zbraní, ktorými sú vaše najvzácnejšie spomienky a ľudia, ktorých milujete? Tak na tieto otázky dostanete odpovede v prichádzajúcom hernom titule, ktorý má na svedomí Jason Oda, spolu s malým tímom „freelancerov“. Vývoj hry, ktorý trval štyri roky bol financovaný samotným Microsoftom.
Waking nám ponúka možnosť ponoriť sa do nášho podvedomia, oživiť naše najdôležitejšie spomienky a konfrontovať náš najväčší strach a túžby. Dočkať by sme sa mali unikátneho spojenia vo forme „souls-like“ súbojového systému, meniaceho sa sveta, ktorý bude čakať na naše objavenie a hlbokú, až meditačnú skúsenosť, ktorá nás nenechá emočne chladnými.
Čo sú vaše najvzácnejšie spomienky zo života? Hruda zemi rodného mesta? Váš mŕtvy domáci miláčik? Oči najmilovanejšej osoby na svete?
Hlavným cieľom hry bude, ako ste si už asi domysleli, prebratie sa z kómy. To ale nebude až tak jednoduché, keďže vašu snahu sa budú snažiť zmariť vaši osobní démoni, ktorí sa s vami „vezú“ celý život. Podarí sa vám prebudiť a zistiť čo vás priviedlo do kómy?
Nižšie si môžete pozrieť trailer na tento zaujímavý herný počin a video s podtitulom „The Making Of“, ktoré nám ho v krátkosti predstavia.
Hry Waking by sme sa mali dočkať už toto leto, presný dátum však ešte nebol zverejnený. Dostupný bude na PC (Steam) a na konzolu Xbox One.