Tvorca A Way Out: Red Dead Redemption 2 bol príliš dlhý a monotónny

Tvorca A Way Out: Red Dead Redemption 2 bol príliš dlhý a monotónny

Taktiež prezradil svoju GOTY za rok 2018.

Josef Fares je zábavnou postavou herného priemyslu. Keď väčšinou povie niečo, tak to stojí za to a za niekoľko rokov v biznise stihol vysmiať odovzdávanie Oscarov a taktiež vyhypovať svoju hru A Way Out do nebeských výšin. Momentálne pracuje na novej hre pre spoločnosť EA a podľa jeho slov sa máme na čo tešiť.

Fares sa minulý týždeň zúčastnil podujatia Gamelab 2019, kde spolu so šéfom Quantic Dreams, Davidom Cageom rozprávali o budúcnosti rozprávania príbehov v hrách. Fares sa však počas tohto rozhovoru vrátil k minuloročným hrám a prezradil, ktorá sa mu páčila najviac:

Podľa mňa bol najlepšou hrou minulého roka Spider-Man. Tým nechcem povedať, že God of War bol zlou hrou. Myslím si, že to bola skvelá hra. Ale ja som sa viac „prepojil“ so Spider-Manom.

Dôvod prečo vyhral väčšinu ocenení God of War a nie Red Dead je ten, že God of War podstúpil mnoho rizík, ktoré boli cool. Cory (Balrog) a jeho tím vytvorili niečo skvelé. Všetko síce pripisujem jemu a jeho tímu, ale musím pochváliť aj Sony za to, že dovolili zobrať známu značku a úplne ju prepracovať. Je to odvážne a riskantné pre AAA hru a preto si zaslúžila vyhrať. A to je dôvod.

Keď Rockstar vytvoril Red Dead 2, bola to dobrá hra. No bola veľmi dlhá a dizajn misií bol príliš monotónny a opakujúci sa. Idete niekam, zastrelíte niekoho a idete späť. To je ďalší dôvod prečo God of War vyhral.

Ako hráč som veľmi alergický na monotónnosť v herných mechanikách. Potrebujem kratšie zážitky. A to je asi dôvod prečo ma viac chytil Spider-Man. Hlavne po tom, čo ma Red Dead začal po chvíli nudiť. Bol taký dlhý! Kto má na to čas? A to ani nemám deti. Neviem si predstaviť aké je to pre ostatných. Kto vôbec dokončí tie hry v dnešnej dobe?“

Zdieľate podobný názor ako Fares?

Zdroj: Wccftech

 

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk