Indoktrinácia od narodenia.
EA a podivné praktiky sú veci, ktoré k sebe nevyhnutie patria. Vždy keď sa zdá, že vydavateľ ako-tak dal svoju PR povesť dokopy, tak príde niečo, kvôli čomu si ľudia naokolo ťukajú na svoje čelá. Len nedávno robilo EA pokusy s implementáciou reálnych reklám do hry, ktorá stojí 60€ (UFC 4).
Prečítajte si tiež
EA skúša trpezlivosť hráčov: Reklama v hre za 60€ rozčúlila komunitu UFC
Pokus číslo 1 nevyšiel, tak prichádza ďalší. EA sa totiž dostalo internetového hejtu a to kvôli tomu, že spoločnosť sa rozhodla reklamovať svoje online kasíno s názvom FIFA Ultimate Team v časopise Smyths Toys magazine, ktorý je pochopiteľne cielený na deti.
V magazíne sa síce nespomínajú priamo FIFA Points a ide skôr o všeobecnú reklamu na Ultimate Team mód vo FIFA 21, no všetci vieme, ako Ultimate Team mód funguje a pokiaľ neplatíte, tak sa pripravte na brutálny grind.
Put your two eyes 👀 on step two.#ThisIsntOK pic.twitter.com/IA6HRv2Elf
— FIFA21Mistakes (@AllFifaMistakes) September 26, 2020
EA asi stavilo na taktiku „to čo sa za mlada naučíš…“