Nás ešte dnes budí zo spánku.
Sérii Dead Space nikdy nechýbali „nechutné“ momenty, odtrhnuté končatiny a hektolitre krvi. A predsa jeden moment si mnoho fanúšikov pamätá dodnes. Ide o sekvenciu z Dead Space 2, počas ktorej musí hráč Isaacovi Clarkovi úspešne implantovať čip cez zrenicu v oku. A odstrašujúco vyzerajúcu ihlu ovláda hráč a v prípade, že sa mu to nepodarí, nasleduje dosť nechutná scéna…
A nechutná nebola iba pre hráčov. Šéf vývoja hry Wright Bagwell totiž v rozhovore pre Polygon prezradil, že sa na ňu pri dizajnovaní nemohol dívať. Keď nápad na takúto scénu prišiel, tak Bagwell vedel, že tú minihru chce spraviť čo najintuitívnejšie, aby nenarušil vtiahnutie hráčov do hry. No zároveň chcel, aby hráči cítili úzkosť a hrôzu, teda presne to, čo cíti aj samotný Isaac. No potom prišiel na rad proces testovania tejto scény a Bagwell prezradil, že sa na ňu vôbec nemohol pozerať, pretože mu prišla nechutná. To však zároveň môže slúžiť ako pochvala, pretože tím tak dosiahol presne to, čo mal.