A EA má so sériou veľké plány.
Niekto si to musel odniesť. Napriek tomu, že DICE nedávno vyhlásilo, že Battlefield 2042 hralo týždeň po vydaní takmer dvojnásobok hráčov oproti Battlefield V, tak hra má od ideálneho stavu extrémne ďaleko. Čo je špeciálne prekvapujúce vzhľadom na to, že DICE malo 3 roky na vývoj pokračovania a aby toho nebolo málo, EA priradilo k vývoju hry aj tri ďalšie štúdiá a ešte začiatkom tohto roka vedenie EA tvrdilo, že hra je „popredu“ oproti plánu vývoja.
Dva týždne po vydaní hry tak nastalo vo svete Battlefieldu poriadne zemetrasenie. EA oznámilo, že súčasný šéf DICE, Oskar Gabrielson opúšťa štúdio a zároveň aj spoločnosť Electronic Arts. Novým šéfom série Battlefield sa stal Vince Zampella, zakladateľ štúdia Respawn (Titanfall, Star Wars Jedi: Fallen Order) a súčasný šéf štúdií Respawn a Ripple Effect. Štúdio Ripple Effect pracovalo na Portal móde pre Battlefield 2042.
Efektívne tak EA zobralo vedenie série Battlefield štúdiu DICE Štokholm, ktoré sériu založilo hrou Battlefield 1942 v roku 2002, čo mnohí fanúšikovia po Battlefield 2042 možno privítajú.
Zampella však poprel, že by sa EA chystalo rýchlo opustiť Battlefield 2042: „Budeme pokračovať v evolúcii Battlefield 2042 a budeme preskúmavať nové oblasti a biznis modely počas našej cesty, aby sme vytvorili pevné základy pre skvelé zážitky pre fanúšikov.
Zároveň sme sa dozvedeli, že nové EA štúdio v meste Seattle, ktoré založil tvorca Halo série Marcus Lehto bude pracovať na príbehovej stránke sveta Battlefieldu a teda od tohto štúdia môžeme skôr očakávať kampane pre jedného hráča.
Prečítajte si tiež