Ten zverejnil štatistiky.
Že Elden Ring bude tak masívne úspešný, v to pravdepodobne nedúfalo ani štúdio From Software. Ide o jednu z mála hier, ktorej sa podarilo z NPD rebríčka zosadiť sériu Call of Duty a podľa informácií Bandai Namco mala táto excelentná hra v máji na konte 13,4 milióna predaných kópií.
A popularita sa preniesla aj na Youtube. Spoločnosť totiž informovala o tom, že Elden Ring bol „jedným z najväčších herných vydaní na platforme“ a za úvodných 60 dní od vydania videá z hry Elden Ring nazbierali 3,4 miliardy pozretí.
Tým pádom Elden Ring doslova „zničil“ v popularite pri vydaní hry ako GTA V, Skyrim či Red Dead Redemption 2 aj keď je potrebné podotknúť, že GTA V a Skyrim vyšli v dobe, kedy Youtube nebol tým, čím je dnes.
Najpopulárnejším bossom na Youtube je Margin, The Fell Omen za ktorou nasleduje Malenia, Blade of Miquella a Godrick the Grafted. Najpopulárnejšou hernou triedou podľa uploadov na Youtube je Samurai.
Youtube rovno rozdal niekoľko „ocenení“ Youtuberom, ktorí sa venovali hre Elden Ring.