Cooling dnes predstavil svetu svoju novú globálnu značku – ENDORFY. Tento krok je výsledkom medzinárodnej obchodnej expanzie a rozšírenia cieľovej skupiny. ENDORFY presahuje herný sektor a chce svojím oznámením aj produktmi osloviť všetkých fanúšikov moderných technológií.
Vznik značky ENDORFY je reakciou na dynamicky sa meniaci charakter technologického trhu. Je to tiež dlhodobá investícia do zaistenia cesty spoločnosti k ďalšiemu rastu na globálnom trhu. Spoločnosť Cooling vytvorila jednotnú a silnú značku, ktorá sleduje moderné komunikačné trendy, spĺňa požiadavky globálnych spotrebiteľov a etabluje sa na technologickom trhu.
Vznik značky je tiež výsledkom rozšírenej cieľovej skupiny. ENDORFY poskytuje svoje produkty všetkým typom užívateľov technológií, ktoré siahajú ďaleko za hranice herného priemyslu. ENDORFY je značka pre všetkých, ktorí sa chcú baviť používaním technológií. Tento úzky, takmer kolegiálny vzťah medzi spoločnosťou a jej publikom je jadrom tvorby ENDORFY a celej vízie novej značky spoločnosti Cooling.
Značka tiež zaistila, že jej vizuálna komunikácia vyčnieva z davu. Obrázok ENDORFY je založený na jedinečnej farebnej palete. Nevyužíva ho žiadny subjekt známy v odbore. Dve hlavné farby sú žltá a modrá, podporená čiernou, bielou a rôznymi odtieňmi šedej.
Kľúčové produkty, ktoré budú dostupné už 5. októbra 2022:
- AIO chladiaci systém Navis F280 – zaisťuje tichú prevádzku bez hluku ventilátora
- Mikrofóny Solum Studio & Solum Broadcast – riešenie, ktoré poskytuje čistý zvuk a maximálne pohodlie počas dlhých hodín nahrávania
- Bezdrôtová klávesnica Wireless Thock Compact Keyboard – umožňuje vám zabudnúť na zamotané káble a sústrediť sa na svoje úlohy
- Myši GEM a GEM Plus vo farbe „Onyx White“ – kombinujúce neuveriteľnú presnosť a originálny dizajn s jedinečnou farebnou schémou