Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Ivka

Mnohí z vás vedia, že existujú, no nestretávajú ich, alebo pri stretnutí pochybujú, či ide naozaj o osoby ženského pohlavia. Ak ich aj v hre stretnete, nemáte čas sa pýtať. Určite by vás zaujímalo, ako sa na hry pozerajú ony – a zaujíma to aj nás, a tak sa pýtame, zatiaľ čo hráčky odpovedajú.

Rozhovor so Šimonom Šickom (CEO Pixel Federation)

Vláčiky, fantasy, bane, obchodné centrá. Čo majú tieto veci spoločné? Možno budete prekvapení, ale každá z nich je témou hier, ktoré produkuje slovenská spoločnosť s názvom Pixel Federation. Hoci nejde o tituly, ktoré bežne nájdete v herných obchodoch, veľmi sa im darí na sociálnych sieťach. O tom, v čom je základ úspechu týchto hier, kam má spoločnosť namierené do budúcnosti a ako je na tom slovenská herná scéna, sa porozprávame so Šimonom Šickom, CEO Pixel Federation.

Jason Graves - Intreview

Jason Graves je meno, s ktorým ste sa nepochybne už pár krát stretli. Stojí za mnohými kvalitnými soundtrackmi k hrám ako Dead Space, Silent Hunter či nový Tomb Raider. Pred pár dňami sme vám jeho tvorbu podrobne predstavili. Tí, ktorí náš portál navštevujú dlhšie už vedia, že takéto tematické články sú predzvesťou interview. A to vám prinášame dnes. Nech sa páči, Jason Graves. 

Interview s vývojármi hry Dead Island Riptide

Mali sme jedinečnú možnosť ísť do firmy Techland vo Varšave a tam vyspovedať niektorých z vývojárov, pracujúcich na hre Dead Island Riptide. A tak sme ani na okamih nezaváhali a dali sme sa na cestu. Výsledkom je, že si môžete prečítať nasledujúci rozhovor s vedúcim dizajnérom a producentom hry, Jackom Brzezinskym, ako aj s hlavným dizajnérom hrateľnosti, Jakubom Strinskym.

Garry Schyman - Interview

Priblíženie tvorby Garryho Schymana sme vám priniesli včera a kedže Bioshock Infinite vyšiel pre necelým mesiacom, rozhodli sme sa pri tejto príležitosti si s ním sadnúť a vyspovedať ho v našom interview..

Interview s Paradox Development Studio

Pokiaľ máte radi historické hry, určite ste sa už stretli s titulmi spoločnosti Paradox Development Studio. Keďže sa jedná o jedno z mála štúdií, ktoré sa venuje výhradne hrám založeným na reálnych historických udalostiach a jeho hry tak poskytujú nielen zábavu, ale aj možnosť spoznať rôzne historické udalosti, rozhodli sme sa sadnúť si s jeho manažérom , Johanom Anderssonom, a podebatovať si s ním o súčasnosti a budúcnosti ich tvorby.

Cris Velasco a Sascha Dikiciyan - Interview

Dnes vám po mesiaci opäť prinášame interview a to nie s jednou ikonou hernej hudby, ale rovno dvomi! Cris Velasco a Sascha Dikiciyan je duo skladateľov, ktoré sa svojou, prakticky neustálou, spoluprácou generujúcou jeden nezameniteľný soundtrack za druhým vymyká štandardnému sólo prístupu k písaniu hernej hudby. Ako sa spoznali, čo všetko takáto spolupráca obnáša a aj mnoho iného si môžete prečítať v našom exkluzívnom rozhovore, v ktorom sme sa ich rozhodli vyspovedať spolu.

Interview so štúdiom Flying Cafe for Semianimals

Ukrajina má vo svojom portfóliu hneď niekoľko kvalitných titulov. Zrodili sa tam hry ako Metro 2033, Cryostasis či S.T.A.L.K.E.R.  Nezávislé štúdio Flying Cafe for Semianimals, ktorého členovia sa na poslednej menovanej hre kedysi podieľali, by rado prinieslo ďalší úspešný zárez pre ukrajinský herný vývoj. Čo konkrétne chystajú sa dozviete v našom exkluzívnom interview.

Interview so slovenskou WoW pro hráčkou Bellise

Podľa mnohých hráčov vraj neexistujú ženy - hráčky, respektíve sú to skôr mýtické bytosti, ktoré sa vyskytujú mimo našich krajov. Dnes vás skúsime presvedčiť o opaku, pretože sme si s jednou hráčkou zo Slovenska  sadli a porozprávali sa o jej srdcovej záľube. Tá nielenže hry hrá, ale jednu prevádza aj na svetovej úrovni.

Jesper Kyd - Interview

Dnes vám prinášame exkluzívne interview s ikonou hernej hudby Jesper Kydom, v ktorom sme sa s ním porozprávali nielen o jeho novom soundtracku k Darksiders 2, ale taktiež prehodili pár viet aj o jeho filmovej tvorbe a jeho pripravovaných budúcich projektoch.

Rozhovor so Snovonne

Speváčka, skladateľka a producentka Snovonne v novembri minulého roka debutovala so skladbou It’s Sno, Baby – Not Sugar v hernom titule Rock Band. V treťom kvartáli roku 2012 bude do systému integrovaný druhý štúdiový album tejto slovenskej rodáčky, ktorá striedavo žije a pôsobí v Anglicku, Nemecku a Spojených štátoch amerických, a to v plnom znení. O tom, ako sa do Rock Band dostala, ako ho vníma v kontexte so svojou muzikantskou kariérou a aký je jej názor na hry, sme sa s ňou rozprávali v exkluzívnom videorozhovore.

Assassin´s Creed Tour 2011 – Bratislava: videoreportáž a rozhovor

Dňa 29.11.2011 navštívil Bratislavu distribútor počítačových hier, spoločnosť Playman, pri príležitosti promo kampane titulu Assassin´s Creed: Odhalení. Niekoľkodňová road show mala na Slovensku iba jednu zastávku a práve z nej vám prinášame rozhovor s Tomášom Daněkom, PR manažérom spoločnosti Playman, ktorý sme doplnili o ilustračné zábery zo samotnej „launch party“.

Reportáž z tetovačky herného motívu

Určite si pár z vás pamätá, ako sme na našom facebooku spustili súťaž o hernú kerku. Zapojilo sa síce len pár ľudí, ale kto z nás väčšiny sa "nebojí"  potetovať? Tieto zábery sa vás budú snažiť presvedčiť, že za tetovaním nieje nič strašné, že nestrieka krv, že človek, ak si to dá spraviť u renomovaného "tetovača" tak neodíde domov so žltačkou, alebo iným svinstvom.

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk