Dlhá púť hernej série Tomb Raider 2. časť

Dlhá púť hernej série Tomb Raider 2. časť

V predošlej časti sme si pripomenuli začiatky série Tomb Raider, ktoré vyvíjalo štúdio Core Design. Je zrejmé, že bez úspechu, ktorý dosiahlo štúdio Core Design by značka Tomb Raider nebola tým čím je dnes. Na druhej strane, zmena herného štúdia z Core Design na Crystal Dynamics sa ukázala ako správna a aj vďaka tejto zmene sa hráči môžu tešiť z rôznych herných projektov z dielne Crystal Dynamics.

Dlhá púť hernej série Tomb Raider 1. časť

Dlhá púť hernej série Tomb Raider 1. časť

Populárna herná séria Tomb Raider je známa každému hráčovi a jej popularita stále rastie aj zásluhou posledných dvoch dielov s názvami Tomb Raider a Rise of the Tomb Raider. Tento mesiac sa hráči dočkajú aj tretieho pokračovania v tejto znovuzrodenej sérii s názvom Shadow of the Tomb Raider. Vitajte v prvej časti, kde si priblížime v ktorom roku táto herná séria začala a akými všetkými premenami si prešla pod herným štúdiom Core Design.

Téma: Raidy v Destiny od najhoršieho po najlepší

Téma: Raidy v Destiny od najhoršieho po najlepší

Nová expanzia pre Destiny 2 s názvom Forsaken sa blíži. Už len niekoľko hodín a budeme môcť pomstiť Cayda a uloviť Uldrena. No aj napriek tomu, že Raid bude odomknutý až o takmer dva týždne, myslím si, že je vhodný čas cestovať späť v čase a prezentovať vám môj názor na to, ako sa mi pozdávali Raidy v Destiny a vytvoriť z nich kvalitatívny rebríček.

Spider-Man už prichádza

Spider-Man už prichádza

Deň 7. 9. 2018, ktorý bude odteraz sviatkom v kalendári herných a komiksových geekov, je dátumom vydania PS4 exkluzivity od Insomniac Games – Spider-Man. Mnohí z nich a možno aj vy poznáte univerzum amerického komiksového vydavateľstva Marvel. Snáď práve vďake tejto postave, ktorá sa na nielen komiksovom trhu pohybuje už od roku 1962. Vtedy sa prvýkrát objavil v marvelovskej zošitovke Amazing Fantasy #15 ako dieťa legendárneho spisovateľa Stana Leeho a zosnulého výtvarníka Steva Ditka, ktorý mal, mimochodom, slovenských predkov. Hold, bez Slovákov by Spider-Man asi neuzrel svetlo sveta, teda nie v takej podobe, ako jeho dodnes nemennú vizáž nadizajnoval práve Ditko. Jeho predobrazom a silnou inšpiráciou bol hrdina pulpových románov Spider. Časom sa Lee a Ditko začali naťahovať o práva na charakter Spider-Mana s Jackom Kirbym, ktorý sa taktiež nemalou mierou podieľal na vývoji postavy. Ideou Stana Leeho bolo vytvoriť „reálnu“ persónu na pritiahnutie mladších čitateľov, ktorí by sa v nej mohli identifikovať.

Náš úvod do 3D tlače a skladania 3D tlačiarní, alebo Lego pre dospelých

Náš úvod do 3D tlače a skladania 3D tlačiarní, alebo Lego pre dospelých

O bežnej tlači na papier či iné materiály ste už určite počuli, predsa len od čias Gutenberga a prvých primitívnych tlačiarní už ubehlo pekných pár stoviek rokov. Zaslúženým ošiaľom posledných rokov je ale prechod z tlačenia na plochý materiál k tlačeniu 3D modelov z rôznych materiálov. 3D tlač má neskutočný potenciál od prototypovania, zdravotných implantátov cez jednoduchú a rýchlu výrobu náhradných dielov až po umelecké projekty. Profesionálne kúsky ale stále stoja toľko, čo bežný človek nezarobí ani za rok, a naopak tie najdostupnejšie kúsky čínskych značiek sprevádzajú hororové príbehy o nekvalitnej prevádzke a väčšom trápení ako úžitku.

TOP 5: Mobilné hry hýbu svetom a týchto päť hier by určite nemalo ujsť vašej pozornosti

TOP 5: Mobilné hry hýbu svetom a týchto päť hier by určite nemalo ujsť vašej pozornosti

Či už chcete, alebo nie, mobilné hry sa čoraz viac týkajú väčšej populácie hráčov. Veď ruku na srdce, kto z vás si nikdy nezahral na mobile nejakú hru? Navyše, mať hru vo vačku bolo vždy snom každého hráča už od čias slávnej konzoly GameBoy. Tak prečo sa tomu brániť? Dnes sa v tomto článku pozrieme na päť hier, ktoré by vo vašom mobilnom zariadení určite nemali chýbať.

Ako vznikajú hry? - Milan Malík (zvuk)

Ako vznikajú hry? - Milan Malík (zvuk)

Cesta k vzniku hier, ktorými zabíjame hodiny nášho voľného času je zdĺhavá a kľukatá. Nech ide o väčšiu či menšiu hru, jednotlivé prvky ostávajú rovnaké. Jedným z prvkov, bez ktorých by sme si hry nevedeli predstaviť je samotné ozvučenie hry. Hudba či zvukové efekty sú nevyhnutnou súčasťou každej hry. Dotvárajú samotnú atmosféru hry, a ruku na srdce - bez kvalitného ozvučenia by nás akákoľvek hra asi až tak veľmi nechytila.

Príbeh kopírovania a kopírovaných (Call of Duty)

Príbeh kopírovania a kopírovaných (Call of Duty)

Trendy sa v hernom biznise často menia. A rovnako ako je to aj v mnohých iných oblastiach, aj tu sa vždy vyvŕbi niekoľko hier, ktoré trendy určujú a potom je tu veľký zástup hier, ktoré sa tieto trendy snažia s menším alebo väčším úspechom napodobňovať. Ide to niekedy až do komických rozmerov, kedy sú tvorcovia určitej úspešnej značky ochotní obetovať jej identitu, len aby sa pridali na „hypetrain“. Teraz je zrejmým adeptom takéhoto „určovača trendov“ Fortnite a Battle Royale mód vo všeobecnosti.

Ďalšie články...

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk