Zdá sa, že hráči sú spokojný a tržby sú dobré.
Filmový Sonic sa doteraz niesol skôr v duchu kontroverzie. Prvý trailer totiž doslova nahneval skalných fanúšikov modrého ježka, ktorí kritizovali jeho vizuálny dizajn a kritika bola taká veľká, že režisér sa spolu so štúdiom rozhodli jeho dizajn kompletne prepracovať, čo však znamenalo nutný odklad filmu. Druhý trailer so zmeneným dizajnom bol už oveľa lepší.
U nás sa síce film začína premietať až od 20. februára, no v USA a ďalších regiónoch už prežil úvodný víkend a zdá sa, že štúdio Paramount môže byť veľmi spokojné. Odhady na tržby úvodného víkendu v USA boli na úrovni 40-45 miliónov dolárov, no nakoniec dosiahli až 57 miliónov dolárov, čo je mimochodom o 2,7 milióna dolárov viac ako úvodný víkend premietania Detective Pikachu. Celosvetovo už film priniesol vyše 111 miliónov dolárov v tržbách.
Pre Paramount ide o najúspešnejší úvodný víkend vydania filmu od vydania Mission: Impossible – Fallout v lete 2018 a už teraz je 16. najúspešnejším filmom na herné motívy v histórii. A nepochybne sa v nasledujúcich týždňoch dostane ešte vyššie.
Na tróne herných filmov momentálne sedí filmová adaptácia Warcraft, ktorá zarobila vyše 439 miliónov dolárov.