Vývojári zo štúdia
City Interactive sa pri tvorbe Sniper: Ghost Warrior 2 rozhodli inšpirovať a profesionali zovať svoju prácu aj konzultáciami so skutočnými armádnymi odborníkmi, resp. samotnými snipermi. Ako sa už vydanie hry pomaličky blíži, podelili sa s nami o zopár detailov z týchto stretnutí, resp. skôr ich vplyvu na finálnu hru.Producent hry Michael Sroczynski tvrdí, že konzultácie slúžili k tomu, aby nám hra dala čistokrvný sniperský zážitok. Napriek tomu, že niečo málo prezradili ale Sroczynski vravel, že ako vývojári nemajú povolené o podobných armádnych veciach veľmi rozprávať.
Je závratné, koľko zaujímavých dejov prebieha keď sniper vystrelí. A zďaleka to nesúvisí len s dýchaním. Vývojári do hry implementovali aj špecifické napnutie svalov pomocou kamery pripevnej na odstreľovačovom pleci. Samotný tím autorov hry bol profesionálne trénovaný na používanie sniperiek. Učili sa aj ako sa správny sniper správa v teréne, ktoré sú rozhodujúce faktory streľby a koľko veci v okolí musia brať v úvahu.
Sroczynski uisťuje, že to nebola prechádzka ružovou záhradou a rozhodne žiadna zábava, ale zároveň vyjadruje radosť nad tým, že táto práca pridala vrstvy reálnosti do samotnej hry a tým pádom iste poteší aj hráčov. A kedy si hru zahráme? 15. marca na PC, Xbox 360 a PS 3.