Pri vydaní prvej polovice adventúry Broken Age v januári 2014 by si len málokto pomyslel, že na ukončenie parádne rozbehnutého príbehu s doslova výnimočným cliffhangerom na jeho konci budeme čakať celý jeden rok. Greg Rice, producent hry, sa po dlhom čase mlčania konečne rozpovedal, že vývoj napreduje vysokou rýchlosťou, a tak sa kompletného dobrodružstva budeme môcť dočkať v prvom kvartáli 2015.
Hra bola rozdelená na dve polovice z dôsledku nedostatku peňazí potrebných na jej vývoj s tým, že by sa požadované financie podarilo vyzbierať z predaja prvej časti. Tento fakt sa ale javí v očiach mnohých hráčov ako veľký paradox, pretože peniaze na vývoj titulu si tvorcovia vyzbierali od samotných hráčov prostredníctvom Kickstarteru. Každopádne, prvá polovica hry si svojho času vyslúžila veľké množstvo vysokých hodnotení od rôznych periodík, Gamesite.sk nevynímajúc. Lenka Macsaliová jej vo svojej videorecenzii udelila prekrásnych 95%.