Final Fantasy 14: A Realm Reborn dostane konečne podporu pre DirectX 11 a to spolu aj s príchodom prvého veľkého rozšírenia, Heavensward, neskôr v tomto roku. Skok z DX9 na DX11 však veľké zmeny neprinesie. Vylepšené budú najmä grafické aspekty hry, a to napríklad odrazy svetla od vody, pridanie SSAO a vylepšenie textúr povrchov.
Jednou z hlavných zmien bude taktiež zvýšenie fps u hráčov, ktorých karta DX11 podporuje.
Viacero funkcií, ktoré DirectX 11 umožňuje, plánujú vývojári pridať do hry neskôr. Heavensward, ktorý bol ohlásený ešte v októbri minulého roka na Final Fantasy 12 Fan Festival, bude prvé plnohodnotné rozšírenie hry, ktoré sa bude odohrávať v Ishgarde. V prípade, že ste trailer pre toto rozšírenie ešte nevideli, ponúkame vám ho k videniu, stojí to za to.
{embed_video }