Moderská komunita má medzi sebou veľmi nadaných vývojárov a neraz to už dokázala tým, že z priemerných hier dokázala vyrobiť hry úžasné. Príkladom sú DOTA, DayZ alebo remake Half-Life s názvom Black Mesa. Prípadne posunula vizuál na úplne inú úroveň, čo je prípad Skyrimu. Ale čo MMO tituly?
Kto by už len nepoznal najúspešnejší MMORPG titul všetkých čias – World of Warcraft. Táto legenda vyšla v roku 2004 a jej cieľom vždy bolo si zachovať svoju krásnu, farebnú grafiku pripomínajúcu komiksy. Dôvod je jednoduchý, takýto výzor len tak ľahko nezovšednie a pre nenáročné požiadavky bude dostupnejší pre širšie publikum. Napriek tomu nejeden hráč aspoň raz rozmýšľal nad tým, aké by to bolo, keby dal Blizzard moderný facelift. Mladý moder menom Daniel Luchau sa presunul od myšlienok k činom a časť Azerothu prerobil v Unreal Engine 4. Konkrétne ide o územie pre nízke levely Elwynn Forest a výsledky sú naozaj pôsobivé.
Treba však dodať, že projekt je stále v skorom štádiu a teda je ešte na čom pracovať. Je potrebné vyladiť nasvietenie a tiene, niekde doplniť vegetáciu na zemi, opraviť doskakujúce textúry a pridať odrazy z vodných plôch a podobne. Napriek tomu to už teraz vyzerá veľmi pekne. V budúcnosti by chcel takto inovovať ešte Duskwood a Westfall a následne ich vydať na VR (Virtual Reality) platformách. Nuž, Daniel, my ti budeme držať palce.
{embed_video }