Elex sa rysuje ako pravý nástupca Gothica, a to aj napriek sci-fi tematike

Elex sa rysuje ako pravý nástupca Gothica, a to aj napriek sci-fi tematike

V rukáve Piraní drieme skutočne nádejný projekt.

Štúdio Piranha Bytes tápe. Po rozporuplnom Gothic 3 si síce celkom zdarne napravili povesť staromilým Risenom, no následne ich na okraj záujmu opäť stiahli podľa mnohých fanúšikov nepodarky Risen 2: Dark Waters a Risen 3: Titan Lords. Sú vlastne títo borci schopní opäť nájsť samých seba?

Vzhľadom na informácie, ktoré vytiahol jeden z používateľov NeoGAFu z v nemčine sa nesúcom interview s tvorcami, Elex sa môže stať skutočne pohlcujúcou hrou. Pirane na titule pracujú už približne jeden a pol roka a ako inšpiráciu uvádzajú Star Wars.

  • Elex bude RPG z pohľadu tretej osoby ako Gothic alebo Risen.
  • V post-apokalyptickom svete budú technológie na rôznych úrovniach.
  • Level nepriateľov sa nebude prispôsobovať vášmu.
  • Hra ponúkne jeden veľký, celistvý kontinent.
  • Navštívime rôzne regióny ako púšte, lesy, ľad a bažiny.
  • Budeme mať Jetpack.
  • Každý hráč začína na tom istom mieste (nie sme si istí, čo to znamená).
  • Elex je názov substancie, ktorá sa dostala na povrch Zeme prostredníctvom meteroitu.
  • Hra sa odohráva stovky rokov po dopade toho meteoridu.
  • Elex zmenil faunu a flóru.
  • Konzumovaním Elexu sa staneme silnejšími a dostaneme nové magické schopnosti, no zároveň z nás bude vysávať aj ľudskosť, čím sa postava stane akoby strojom.
  • Nesprávne zaobchádzanie môže vyústiť až do mutácií.
  • Morálny systém tu nie je rozdelený na dobrých a zlých, ale určuje sa viac podľa toho, či sme viac ako ľudia alebo viac ako stroje, pričom byť človekom automaticky neznamená byť dobrým a byť strojom automaticky zlým.
  • Elex je vyhľadávaným elementom, jeden cech ho nazýva Mana a môže ho používať bez vedľajších účinkov.
  • Hlavná postava v minulosti skonzumovala veľké množstvo Elexu, v tom čase bola veliteľom jednej vojenskej jednotky; na začiatku ho postrelia a bude odkázaný na 3 týždne na lôžku bez Elexu, preto je v úvode opäť viac ako človek; prvýkrát pocíti emócie a začne svet vnímať odlišne.
  • Normálni ľudia ho nemajú príliš v láske, pretože počas svojho pôsobenia v jednotke bojoval často proti nim.
  • Vracia sa klasický bodíkový systém využívaný v Gothic, Gothic II, Gothic 3 a Risen.
  • Frakcie budú proti sebe nepriateľské ako v prvom Gothicu. Zatiaľ boli spomenuté dve: Clerics (náboženská skupina s hi-tech výbavou) a Outlaws (typickí banditi a zločinci).
  • S NPC postavami budeme môcť nadväzovať romantické vzťahy.
  • Budeme mať základňu.
  • Okrádanie alebo zabíjanie NPC postáv bude mať trvalé následky.
  • Hra vyjde v poslednom štvrťroku 2016 a vyvíja sa pre PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Zdroj: Dark Side of Gaming

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk