Vývoj hry vie byť pekelne zložitý a vývojári sa neraz dostávajú do ťažkých situácií. To sa stalo aj štúdio Ninja Theory pri vývoji Hellblade, keď sa rozhodli skúsiť technológiu motion capture.
Vo vývojárskom videu hovoria autori o tom, ako sa s touto technológiou popasovali a rozhodne to nevyzerá na ľahkú robotu. Ak by to celé nevyšlo, museli by veľmi obmedziť pohyb postavy Senua, a tak sa museli ozaj snažiť. Najprv pokryli základné animácie ako chôdzu, beh, skákanie a potom prešli k detailnejším pohybom, ako sú rôzne variácie chôdze, napríklad keď sa postava bojí.
Video je v poradí 20. a ak vás vývoj hier zaujíma, playlist určite stojí za pozretie, dáva nám totiž jedinečný náhľad na to, čo všetko sa odohráva v zákulisí tvorby videohry.
Hellblade vyjde tento rok na PC a PS4.
{embed_video }