Čo by ste povedali na to, keby chválená adventúra dostala ďalší diel?
Aj keď titul Firewatch neboril hitparády s najvyššími možnými hodnoteniami a jeho hrateľnosť nebola tak úplne vybrúsená, aj tak sa hráčom páčil natoľko, že pri pohľade na počet predaných kusov vývojári zo štúdia Campo Santo ľahli do tieňa stromu, do úst vzali steblo trávy a začali si popiskovať melódiu z trilógie Slunce, seno. Ešte predtým ale napísali na Twitter status, ktorý hovorí sám za seba. Predaje prekonali dokonca aj ich najdivokejšie predstavy, hoci konkrétne číslo neuviedli.
Hrubé predaje môžeme odhadnúť zo stránky steamdb, kde pri Firewatch svieti číslo 192 000 predaných kusov. To je na indie hru skutočne pekné číslo a to ešte nevieme, ako sa jej darilo na PlayStation 4. Vývojári nadšene tvrdia, že sa nevedia dočkať ďalšej hry. Môže byť ňou Firewatch 2? Svet tohto konverzačného thrilleru má potenciál, aby zaujal aj na druhýkrát, len by bolo treba pravdepodobne tie najprirodzenejšie dialógy v hrách všetkých čias, podporiť aj o trocha zaujímavejšou hrateľnosťou.