Dobre vyzerajúca a predovšetkým multiplayerová FPS strieľačka z obdobia druhej svetovej vojny odhalila ďalšie možné dosiahnuteľné ciele.
Sú to už tri týždne čo máme na Kickstarteri hru, ktorá zaujala množstvo ľudí predovšetkým obdobím, do ktorého je zasadená. Niet sa čomu čudovať, kvalitná hra z druhej svetovej vojny tu už dlho nebola, a preto si aj Battalion 1944 hneď získal srdcia ľudí. Spočiatku požadoval dosiahnuť minimálnu hranicu, teda aspoň 100 000 libier. Kvôli úspechu bola táto úloha splnená už za tri dni, a to mala hra do konca kampane ešte skoro mesiac. To znamená, že ľudia, ktorí projekt podporili, tak jednoznačne čakali, aké ďalšie možnosti a ciele si pre nich pripraví spoločnosť na dosiahnutie. Aktuálne má hra na konte 257 945 libier a do konca ostáva ešte 6 dní.
Poďme sa teda pozrieť, aké teda ďalšie ciele alebo tzv. stretch goals si pre nás autori pripravili. V prvom rade treba spomenúť, že prvé dve sú už splnené. Ide o plnohodnotného komunitného manažéra a rozšírené základné efekty hry. Ďalším cieľom je nová mapa, ktorá si vyžaduje 275 000 libier. Nebude to len taká hocijaká mapa, ale známy Currahee bootcamp z úspešnej televíznej série Bratstvo neohrozených (Band of Brothers).
Nasleduje ďalšia zaujímavá vec, a to kompetitívna D-Day mapa pri sume 300 000 libier. O ďalších 25 000 libier nám autori sľubujú príchod britských jednotiek vrátane ich známych zbraní ako Sten MKII či Lee-Enfield.
Pri sume 400 000 libier bude do hry pridaný východný front so sovietskou armádou a ich zbraňami, ktoré pozná asi každý, to je PPsH-41 alebo Mosin-Nagant. Ďalším cieľom je 500 000 libier, ktoré by do hry pridali kompetitívny offline mód. V ňom by hráč čelil vlnám AI nepriateľov a snažil sa nahrať čo najvyššie skóre, a prekonávať v ňom priateľov. O ďalších 100 000 libier vyššie je naplánovaný príchod bojov v Pacifiku do hry.
A nakoniec všetko uzatvára suma 1,2 milióna libier, ktorá by do hry pridala plnohodnotný singleplayer. Autori sa vyjadrili, že preto pýtajú takú vysokú sumu, lebo vytvoriť skutočne dobrý príbeh a všetko okolo neho stojí peniaze a veľa času, keďže tu nie je nejaké tlačidlo, ktoré by len tak pridalo kampaň pre jedného hráča.
Avšak keď sa človek pozrie na sumu, ktorá aktuálne svieti na Kickstarteri, čo je 257 945 libier a porovná ju so sumou singleplayeru, tak zistí, že získať nejakých 940 000 libier za necelý týždeň je takmer nemožné. Ale uvidíme. Možno sa autori zľutujú a pridajú singleplayer aj bez dosiahnutia hore uvedenej sumy. Mimo toho však hra stále ostáva veľmi zaujímavá a sme zvedaví, ako to pôjde s ňou ďalej.
{embed_video }