Na všetky pochybné úniky informácií zabudnite. Režisér hry hovorí jasnou rečou.
Nájdenie slov „Windows 10“ a „Steam Store“ v kóde oficiálnych stránok hry, klebety o tom, že demo hry predstavené počas konferencie Uncovered: Final Fantasy XV bolo hrané na PC a najnovšie aj uvedenie loga „PC Software“ na obrázku Final Fantasy XV umiestnenom na hlavnej stránke Gamestopu, na to všetko môžeme dnes už bezpečne zabudnúť. Nič z toho v skutočnosti nenaznačuje, že by PC verzia hry bola v súčasnosti vyvíjaná. K situácií sa totiž vyjadril samotný režisér, ktorý síce uviedol všetko na pravú mieru, no z jeho slov je taktiež vidieť, že PC verzia skôr či neskôr bude.
Bohužiaľ, neboli sme schopní vyvíjať zároveň konzolové verzie a verziu pre PC. Museli sme sa zamerať na konzoly a našim cieľom bolo maximalizovať a optimalizovať všetko pre tieto HD zariadenia. Až bude všetko konečne hotové, vtedy sa už budeme môcť definitívne pozrieť na PC, na to, čo potrebujeme urobiť a zároveň zvážiť všetky naše možnosti. Teraz ale ešte nie sme rozhodnutí, stále zvažujeme mnoho vecí.
Hadžime Tabata, režisér Final Fantasy XV
Svoje informácie prihodil aj oficiálny Twitter, ktorý tvrdí, že DirectX 11 použitý pre Final Fantasy XV je len pre konzoly. Ak sa budú zaoberať PC verziou, zamerajú sa na vyššie špecifikácie. Konkrétne ide o DirectX 12. Square Enix už s touto technológiou pracovalo, keď minulý rok zverejnilo na konferencii Build Developer Conference demo bežiace práve pod DirectX 12 na PC.