Dishonored 2: Prečo sa vývojári tentokrát rozhodli pre nadabované hlavné postavy?

Dishonored 2: Prečo sa vývojári tentokrát rozhodli pre nadabované hlavné postavy?

Alebo ako sa Corvo Attano naučil rozprávať.

Dishonored 2 prináša so sebou niekoľko výrazných zmien do série. Ako napríklad možnosť hrať za jedného z dvoch dostupných hlavných predstaviteľov hry alebo tiež šanca si vyskúšať prejsť hru bez použitia špeciálnych schopností.

Jedným z najvýraznejších rozdielov oproti jednotke, ktorý sme mohli vidieť počas Bethesda E3 konferencie, je dabing hlavných hrateľných predstaviteľov - Emily Kaldwin a Corvo Attano. Portál GameSpot nedávno vyspovedal kreatívneho riaditeľa Arkane Studios Harveyho Smitha, aby zistil, prečo sa rozhodli pre túto dramatickú zmenu oproti jednotke.

Ako Smith povedal, pre jednotku bolo „fajn“ mať nemého hlavného protagonistu, avšak dabing v dvojke má pridať viac „tepla“ do hry, pomôcť sa lepšie orientovať v hernom prostredí a viac emocionálne zasiahnuť samotného hráča.

„Nedali sme Corvovi žiaden hlas v Dishonored 1 a bolo to fajn. Avšak pri DLC Knife of Dunwall sme sa rozhodli experimentovať a nadabovať Dauda. Bolo úžasné zistiť, ako užitočné je to pre developera. Viete, niekedy sa snažíte hráčom niečo v hre ukázať, ale oni to nevidia. Avšak s nadabovanou postavou im dokážete povedať: „Wow, pozri sa na to!“. Je to smiešny príklad, ale funguje to."

Harvey Smith

Smith ďalej hovorí o výhode väčšieho emocionálneho zasiahnutia hráča, pokiaľ je hlavná postava nadabovaná. „Keď sa niečo stane v hre a Corvo alebo Emily na to reagujú v dialógu, hráč tak vycíti emocionálne rozpoloženie danej postavy.“ Ďalej dodáva, že vždy bude existovať isté percento hráčov, ktorí budú preferovať postavu bez dabingu, nech do nej môžu premietnuť sami seba, ale oveľa viacej fanúšikov Dishonored si želalo, aby Corvo mal hlas a tak lepšie spoznali charakter daného protagonistu.

V poslednej fáze rozhovoru Smith odbáča od témy dabingu a hovorí o výhodách, ktoré vývojárom poskytujú DLCčka. „Experimentovanie v DLC je jedným z jeho hlavných benefitov, ktoré zvyčajne vydavatelia nevidia. Môžeme skúšať nové veci, ktoré by sme mohli použiť v ďalšej hre. DLC teda majú aj túto, nepriamu výhodu.“

Celkovo je Smith nadšený z toho, že Emily a Corvo budú nadabovaní v Dishonored 2. V hre hlas Corvovi prepožičal Stephen Russel (známy z hier Thief, Fallout 4, TESV: Skyrim) a Emily nahovorila Erica Luttrell (známa z World of Warcraft).

Dishonored 2 vychádza 11. novembra 2016 na PC, PS4 a Xbox One.

Zdroj: GameSpot

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk