Update je už dostupný na Steame, avšak vývojári odporúčajú, aby ste si predtým stiahli nové ovládače Nvidia a AMD.
Arkane Studios vypustilo do sveta ďalší patch pre Dishonored 2 na PC, tentokrát pod číslom 1.03. Zameriava sa hlavne na problémy s výkonom, no rieši aj problémy so zobrazovaním na viacerých monitoroch.
Vývojári však odporúčajú updateovať ovládače grafickej karty pred implementovaním patchu. Nvidia používatelia by mali mať verziu 375.95 a vlastníci AMD kariet zase ovládač 16.11.4. Ovládače 375.70 a 375.86 od Nvidie totiž pravdepodobne spôsobovali problémy s výkonom.
Zoznam všetkých zmien:
Nastavenia
- Pridaná možnosť na vypnutie Camera Motion Blur.
- Opravená chyba, ktorá spôsobovala, že niektoré textúry chýbali, ak bola kvalita textúr nastavená na strednú alebo vyššiu.
- Opravená chyba, pri ktorej sa niekedy hra spustila v predošlom uloženom rozlíšení v ľavej hornej časti obrazovky.
- Opravená chyba, pri ktorej možnosť „Adaptívne rozlíšenie“ bola nesprávne nastavená na „Manuál“.
- Opravená chyba, keď pri zmene rozlíšenia obrazovky, nastavenia Windowed módu alebo Trojitého bufferingu sa nevrátili zmeny späť po stlačení tlačidla „nie“ (neuložiť zmeny).
- Opravená chyba, pri ktorej hra žiadala od hráča, aby potvrdil zmeny, i keď žiadne nevykonal.
- Opravená chyba, pri ktorej V-Sync nastavenia nekorešpondovali s obnovovacou frekvenciou monitoru nad 60Hz.
- Opravená chyba, pri ktorej dva krát vyskočilo potvrdzovanie zmien nastavenia Triple Buffering, keď ste po prvý krát stlačili „nie“ (neuložiť zmeny).
Zobrazenie
- Opravená chyba s niekoľkými monitormi, ktorá spôsobovala, že sa hra nezobrazovala na primárnej obrazovke.
- Opravená chyba, ktorá spôsobovala zlé rozmiestnenie prvkov UI pri použití pomerov strán 4:3 a 5:4.
- Opravená chyba, pri ktorej herné okno siahalo mimo obrazovky, keď rozlíšenie bolo nastavené nižšie, ako natívne rozlíšenie 1440P a 2160P monitorov.
- Opravená chyba, pri ktorej bolo nesprávne nastavenie Resolution Scale FPS Target pri zmene V-Sync módu.
- Štandardná hodnota Resolution Scaling Quality je po novom nastavená na hodnotu „Quality“.
Renderovanie/ výkon
- Opravená chyba, ktorá ovplyvňovala osvetlenie niektorých NPC a tí kvôli tomu „žiarili“ na červeno.
- FPS limit štandardne nastavený na 60 FPS.
- Zlepšené nastavenia kvality tieňov – viditeľnejšie rozdiely v kvalite vizuálu a tiež vo výkone pri nastaveniach „High“ a nižších.
- Znížený vplyv na výkon pri transparentných povrchoch & VFX.
Myš
- Opravená chyba, ktorá ovplyvňovala rýchlosť pohybu myšky.
Známe problémy
- Vypnutie V-Sync druhý krát nastaví FPS limit na 30 namiesto štandardných 60.
- Zmena nastavenia z TXAA na FXAA a neuloženie tejto zmeny spôsobí, že TXAA ostrosť bude nastavená na 1 namiesto pôvodnej hodnoty.
- Odpojenie a zapojenie herného ovládača počas hrania môže spôsobiť uzamknutie tlačidiel – použitie kombinácie Alt-tab alebo stlačenie Xbox tlačidla na ovládači by ich malo odomknúť.
- Hra na procesoroch Phenom II padá pri načítaní uloženej pozície – žiadne riešenie nie je k dispozícii, tieto procesory nie sú momentálne podporované.
- Adaptívne rozlíšenie sa môže zaseknúť na hodnote -1 pri obnovovaní nastavení videa – zmena nastavenia V-Sync umožní posúvanie hodnoty Adaptívneho rozlíšenia.
Update je dostupný na stiahnutie na Steame.
Zdroj: VG 24/7