Dishonored 2 dostáva ďalší patch, ktorý má vyriešiť problémy s výkonom na PC

Dishonored 2 dostáva ďalší patch, ktorý má vyriešiť problémy s výkonom na PC

Update je už dostupný na Steame, avšak vývojári odporúčajú, aby ste si predtým stiahli nové ovládače Nvidia a AMD.

Arkane Studios vypustilo do sveta ďalší patch pre Dishonored 2 na PC, tentokrát pod číslom 1.03. Zameriava sa hlavne na problémy s výkonom, no rieši aj problémy so zobrazovaním na viacerých monitoroch.

Vývojári však odporúčajú updateovať ovládače grafickej karty pred implementovaním patchu. Nvidia používatelia by mali mať verziu 375.95 a vlastníci AMD kariet zase ovládač 16.11.4. Ovládače 375.70 a 375.86 od Nvidie totiž pravdepodobne spôsobovali problémy s výkonom.

Zoznam všetkých zmien:

Nastavenia

  • Pridaná možnosť na vypnutie Camera Motion Blur.
  • Opravená chyba, ktorá spôsobovala, že niektoré textúry chýbali, ak bola kvalita textúr nastavená na strednú alebo vyššiu.
  • Opravená chyba, pri ktorej sa niekedy hra spustila v predošlom uloženom rozlíšení v ľavej hornej časti obrazovky.
  • Opravená chyba, pri ktorej možnosť „Adaptívne rozlíšenie“ bola nesprávne nastavená na „Manuál“.
  • Opravená chyba, keď pri zmene rozlíšenia obrazovky, nastavenia Windowed módu alebo Trojitého bufferingu sa nevrátili zmeny späť po stlačení tlačidla „nie“ (neuložiť zmeny).
  • Opravená chyba, pri ktorej hra žiadala od hráča, aby potvrdil zmeny, i keď žiadne nevykonal.
  • Opravená chyba, pri ktorej V-Sync nastavenia nekorešpondovali s obnovovacou frekvenciou monitoru nad 60Hz.
  • Opravená chyba, pri ktorej dva krát vyskočilo potvrdzovanie zmien nastavenia Triple Buffering, keď ste po prvý krát stlačili „nie“ (neuložiť zmeny).

Zobrazenie

  • Opravená chyba s niekoľkými monitormi, ktorá spôsobovala, že sa hra nezobrazovala na primárnej obrazovke.
  • Opravená chyba, ktorá spôsobovala zlé rozmiestnenie prvkov UI pri použití pomerov strán 4:3 a 5:4.
  • Opravená chyba, pri ktorej herné okno siahalo mimo obrazovky, keď rozlíšenie bolo nastavené nižšie, ako natívne rozlíšenie 1440P a 2160P monitorov.
  • Opravená chyba, pri ktorej bolo nesprávne nastavenie Resolution Scale FPS Target pri zmene V-Sync módu.
  • Štandardná hodnota Resolution Scaling Quality je po novom nastavená na hodnotu „Quality“.

Renderovanie/ výkon

  • Opravená chyba, ktorá ovplyvňovala osvetlenie niektorých NPC a tí kvôli tomu „žiarili“ na červeno.
  • FPS limit štandardne nastavený na 60 FPS.
  • Zlepšené nastavenia kvality tieňov – viditeľnejšie rozdiely v kvalite vizuálu a tiež vo výkone pri nastaveniach „High“ a nižších.
  • Znížený vplyv na výkon pri transparentných povrchoch & VFX.

Myš

  • Opravená chyba, ktorá ovplyvňovala rýchlosť pohybu myšky.

Známe problémy

  • Vypnutie V-Sync druhý krát nastaví FPS limit na 30 namiesto štandardných 60.
  • Zmena nastavenia z TXAA na FXAA a neuloženie tejto zmeny spôsobí, že TXAA ostrosť bude nastavená na 1 namiesto pôvodnej hodnoty.
  • Odpojenie a zapojenie herného ovládača počas hrania môže spôsobiť uzamknutie tlačidiel – použitie kombinácie Alt-tab alebo stlačenie Xbox tlačidla na ovládači by ich malo odomknúť.
  • Hra na procesoroch Phenom II padá pri načítaní uloženej pozície – žiadne riešenie nie je k dispozícii, tieto procesory nie sú momentálne podporované.
  • Adaptívne rozlíšenie sa môže zaseknúť na hodnote -1 pri obnovovaní nastavení videa – zmena nastavenia V-Sync umožní posúvanie hodnoty Adaptívneho rozlíšenia.

Update je dostupný na stiahnutie na Steame

Zdroj: VG 24/7

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk