Po nemastnom neslanom Dishonored 2 si tvorcovia zachraňujú povesť.
Samozrejme, o Dishonored 2 sa v zlom dá hovoriť jedine v súvislosti s PC verziou a jej optimalizáciou, ktorá mnohých veľmi nepotešila. Ak ste sa báli, že podobný scenár čaká aj Prey, tak vás môžeme upokojiť. Teda nie tak my ako Rafael Colantonio, kreatívny režisér, ktorý v rozhovore pre Game Informer priznal chyby týkajúce sa Dishonored 2 a ubezpečil, že sa pri Prey poučili. Rafael v súvislosti s Dishonored 2 hovorí o nedostatku času na tak veľa rôznych konfigurácií, no Prey dostane podľa jeho slov dvojnásobnú starostlivosť, aby PC verzia bola pri vydaní úplne bezchybná.
Viac času, odlišný engine, väčší dôraz na výsledok, pripravenosť. To majú byť podľa slov spomínaného režiséra kľúčové prvky, prečo by sa s Prey nemali zopakovať problémy minulosti a my veríme, že veľmi dobre vyzerajúci Prey príde s kýženou optimalizáciou.