Niektoré zo sľubov uverejnených na Kickstarteri sa nakoniec nesplnia.
Spoločnosť inXile uskutočnila zmeny plánov celkového vyznenia hry a to možno mnohých z vás nepoteší. Konkrétne ide o odpoveď Erica Swarza na oficiálnych fórach na otázku užívateľa ohľadom odstránenia určitého obsahu z hry. Vývojár priznal, že z hry bol nakoniec plne odstránený crafting systém, čo zdôvodnil pragmaticky. Vďaka craftingu totiž hra naberala nádych MMO a nie tak celkom pasoval do univerza hry. To je dôvod, prečo sa ho nakoniec rozhodli odstrániť. Samotný crafting bol mimochodom jeden z prekročených stretch goalov.
Tides of Numenera nebude navyše ani obsahovať avizovaných 9 členov partie, nakoľko tvorcovia tento počet okresali na číslo 6. Tento krok zase odôvodnili priblížením sa k hĺbke a počtu postáv originálneho Planescape: Torment. To najdôležitejšie je zachovať prepracovanosť, kreativitu a hĺbku postáv a príbehu a to sa lepšie dosahuje pri menšom počte charakterov. Suma sumárum, dôležitá je kvalita a nie kvantita. Nechceli, aby postavy nakoniec vyšli ploché a ich príbehové linky nedokončené, a aj to je dôvod redukcie počtu o tri.
Čo vravíte na tieto novinky? Vzhľadom na to, že hra vychádza už 28. februára 2017, je neobvyklé, že takéto dôležité informácie priznávajú až teraz.