Byť skutočne AAA a myslieť si, že ste AA, je veľký rozdiel.
Spoločnosť CI Games si sype popol na hlavu a priznáva, že Sniper: Ghost Warrior 3 bol pre nich až príliš veľké sústo. Vytvárať hru, to je už samo o sebe veľká výzva, no vytvárať open-world hru, to je výzva výziev. Takto to dnes vidia vývojári tretieho Snipera, ktorí už vedia, že ich plány boli až príliš ambiciózne, z čoho dôsledku neboli schopní dokončiť hru načas tak, aby bola po technickej stránke vyladená. Hru totiž ešte aj dnes postihujú problémy s nekonzistentným frameratom a dlhými loadingami.
Marek Tymiñski, CEO spoločnosti, vraví, že to bola pre nich veľká lekcia, no poučili sa z nej. Nuž, to, či je to pravda, sa dozvieme z ich ďalších hier.
Bola to jednoducho chyba, vzhľadom na veľkosť nášho tímu a dostupný čas. To, že sme posadili hru do pozície AAA kategórie, nám vzalo možnosť spraviť hru skutočne dobrú. Namiesto toho sme len strávili kopec času skúšaním dostihnúť iné AAA tituly v zmysle produkčných hodnôt a prvkov. To bola veľká chyba.
Marek Tymiñski, generálny riaditeľ CI Games