Vydanie God of War sa k nám pomaly blíži a hra vyzerá minimálne po grafickej stránke na jedinečný zážitok.
Nie je ale nezvyčajné, že prepracované grafické podanie herného sveta hráčom často narúša HUD, teda prvky užívateľského rozhrania, ktoré na obrazovke poskytujú rôzne informácie. Či už ide o stav zdravia, energie, popis herných úloh, minimapa, ako hráči na takéto veci nie sme vždy zvedaví. V poslednom čase ale na tento fakt vydavatelia myslia a tak pri kvalitnejších hrách existuje možnosť upraviť si zobrazenie HUD prvkov podľa vlastného vkusu. Jednotlivé prvky je pri niektorých hrách možné vypnúť alebo presunúť na iné miesto. To dáva hráčovi následne možnosť viac si užiť vizuálny herný zážitok.
Podobné to bude aj pri God of War. Popri inom herné ukážky upútali svojím grafickým spracovaním. Hra bude bez pochýb patriť medzi tie najkrajšie, ktoré si na PS4 budeme môcť zahrať. Aby nám zábavu z hry nič nekazilo, vývojári pripravili pre hráčov herný mód zvaný Immersion Mode. Ten nechá na obrazovke iba tie najpotrebnejšie HUD prvky, čím sa obraz podstatne vyčistí od zbytočností. Tento herný mód je určený pre hráčov, ktorí nechcú mať zorné pole zahltené veľkým množstvom informácií. Immersion Mode si bude možné kedykoľvek počas hry zapnúť alebo vypnúť. Popri tom bude existovať aj možnosť zvoliť si, ktoré HUD prvky sa budú zobrazovať a ktoré nie, poprípade nastaviť, aby sa zobrazovali po stlačení touch pad plochy herného ovládača. Ide o veci ako zobrazenie života nepriateľov, kompas, ukazovateľ nepriateľov a podobne.
Spolu s Immersion Mode potvrdilo štúdio Sony Santa Monica, že God of War bude obsahovať štyri rôzne obtiažnosti. Najťažší herný režim sa bude volať Give Me God of War, ktorá popri inom obmedzí, kedy si budú môcť hráči ukladať svoj postup v hre.
God of War vychádza exkluzívne na PS4 už 20. apríla. No ak vás zaujíma názor našej redakcie na hru, už zajtra si budeme môcť prečítať recenziu.
Zdroj: vg247.com