Tvorcovia Battlefield V čelia pri marketingu problémom, ktoré pravdepodobne neočakávali.
Šéf EA štúdií Patrik Soderlund v rozhovore pre Gamasutra prezradil, že hejtovanie žien po predstavení Battlefieldu V nie je OK. Taktiež dodal, že keď s tým má niekto problém, je vítaný v tom, aby si nekúpil hru.
Po predstavení Battlefieldu V sa na sociálnych sieťach spustila na EA vlna kritiky za to, že namiesto historickej presnosti sa autori snažia o „politickú korektnosť.“
„Všeobecná znalosť je, že ženy nebojovali v 2. svetovej vojne a nakoľko Battlefield V je o nevidenom, nepovedanom a nehranom v tomto konflikte, tak chceme ukázať, že ženy v 2. svetovej vojne bojovali.“
„Moja 13-ročná dcéra hrá Fortnite a hovorí „Ja môžem byť dievčaťom vo Fortnite, prečo je toľko ľudí z toho smutných?“ Pozerá sa na mňa a nechápe. Ako na to viete odpovedať? Jedine tak že poviete „Vieš čo? Máš pravdu. Toto nie je v poriadku.“
„Dnešné hranie je pohlavne diverzifikované. Veľa žien hráva hry a veľa mužov chce hrať za ženské hrdinky. Postavili sme sa za túto vec, pretože si myslíme, že ľudia tomu nerozumejú správne.“