Autori sa sústreďujú na pridávanie nového obsahu do už existujúcej hry, ako na vytvorenie novej hry.
Rocket League bola nenápadná hra, ktorá sa zmenila na obrovský hit. Ani my sme netušili, koľko hráčov zaujme a podľa všetkého to netušili ani tvorcovia. Čo však ďalej? 45 miliónov hráčov je registrovaných, pričom 6-7 miliónov hrá každý mesiac. Pri takom obrovskom úspechu sa vo väčšine prípadov rozmýšľa nad pokračovaním. Nie však v štúdiu Psyonix.
„Je pre nás lepšie robiť živú hru. Najdôležitejšia vec pre nás sú fanúšikovia a my sa sústredíme na to, aby boli s nami. Aby sme ich zabávali a aby sa zaujímali o našu hru. Chceme to tak udržať v najbližších rokoch. Chceme takto pokračovať. Neviem totižto čo by som robil s Rocket League 2. Radšej budem pridávať a rozširovať obsah pre Rocket League. Takže nie, nemáme plány pre pokračovanie,“ povedal režisér hry Scott Rudi.
Tým potvrdil vyjadrenia šéfa Psyonixu Jeremyho Dunhama, ktorý v marci 2017 povedal: „Načo by sme zobrali tak veľkú komunitu akú máme a povedali im, že to čo teraz hráte bude o 12 mesiacov irelevantné a požiadali ich, aby nám znova zaplatili peniaze?“
Autori taktiež prezradili, že plánujú do hry pridávať nový platený obsah, ktorý však vždy ostane kozmetický. Chcú totiž, aby vždy víťazila šikovnosť nad tým, že si niekto zaplatí aby vyhral.