Skvelé správy od Eidos Montreal.
Ak sa vám zdá, že najnovšie Tomb Raidery až príliš vodia za ručičku (áno, oni skutočne vodia), Shadow of the Tomb Raider vás určite poteší. Tvorcovia umožnia nastaviť náročnosť (easy, normal, hard, deadly obsession) v troch rôznych kategóriách – súboje, prieskum a hádanky. Na svojich stránkach dokonca detailne popisujú, čo môžete od každej náročnosti čakať, tak sa na to poďme spolu pozrieť.
Súboje
Easy
- asistencia zameriavania umožnená
- nepriatelia majú menej zdravia a menej zraňujú
- početné krabice s muníciou
- nepriatelia majú zvýraznené siluety
Normal
- nepriatelia majú normálny počet hitpointov a normálne zraňujú
- zriedkavé krabice s muníciou
- nepriatelia majú zvýraznené siluety
Hard
- nepriatelia majú zvýšené zdravie, viac zraňujú a dokážu rýchlejšie odhaliť Laru
- žiaden autoheal počas súbojov
- zriedkavé krabice s muníciou
- na zameriavacom krížiku sa nezvýrazní označenie zásahov
- nepriatelia nemajú zvýraznené siluety v Survival Instincts
Deadly Obsession
- nepriatelia majú zvýšené zdravie,viac zraňujú a dokážu rýchlejšie odhaliť Laru
- žiaden autoheal počas súbojov
- zriedkavé krabice s muníciou
- na zameriavacom krížiku sa nezvýrazní označenie zásahov
- nepriatelia nemajú zvýraznené siluety v Survival Instincts
- hra neukáže ikonu, že je Lara detekovaná nepriateľom
Prieskum
Easy
- cesta je vyznačená výrazným bielym náterom
- Lara sa dlhšie udrží počas kritických chvíľ
- základné tábory sú rozsvietené
Normal
- cesta je vyznačená slabším bielym náterom
- Lara sa normálne udrží počas kritických chvíľ
- základné tábory nie sú rozsvietené
Hard
- cesta nie je vyznačená bielym náterom
- Lara sa krátkodobo udrží počas kritických chvíľ
- žiaden Survival Instincts dostupný počas prieskumu
- základné tábory nie sú rozsvietené
Deadly Obsession
- cesta nie je vyznačená bielym náterom
- Lara sa krátkodobo udrží počas kritických chvíľ
- žiaden Survival Instincts dostupný počas prieskumu
- základné tábory nie sú rozsvietené a potrebujú zdroje svetla na rozsvietenie
- hra sa ukladá len v základných táboroch
Puzzle
Easy
- Lara priamo naznačí, aký ďalší krok je treba urobiť
- interaktívne objekty sú vyznačené v Survival Instincts
- objekty potrebné pre postup sú vyznačené modrou farbou
- dlhšie časové rozpätie počas úsekov na čas
Normal
- Lara len vo všeobecnosti naznačí, aký ďalší krok je treba urobiť
- interaktívne objekty sú vyznačené v Survival Instincts
- normálne časové rozpätie počas úsekov na čas
Hard/Deadly Obsession
- Lara nedáva žiadne indície
- Survival Instincts sa nedajú použiť
- kratšie časové rozpätie počas úsekov na čas
Zdroj: Square Enix