Už čo je velo, to je málo!
Slabý titul Fallout 76 to dostáva stále zo všetkých strán a dnešok nebude iný. Fallout 76 nie je ani náhodou tak čisto novým zážitkom, o ktorom nás pred pol rokom presviedčal Todd Howard počas konferencie Bethesdy. Hra totiž obsahuje časti kódu z Fallout 4 a Skyrimu, ktoré boli použité pre rôznorodé účely. Na tento fakt prišiel Twitter užívateľ Christian Leites.
Ten porovna kódy všetkých troch hier a zistiť nápadné podobnosti. Teda nie podobnosti. On zistil priame skopírovanie určitých línií, čo znamená, že v kóde Fallout 76 nájdete aj položky ako Fallout4.esm, Fallout 4 Disc Not Found alebo aj DATA\SKYRIM – TEXTURES.BSA.
Je evidentné, že Fallout 76 bol zošitý horúcou ihlou a že sa s jeho vývojom Bethesda príliš nepotrápila. To, že hra napríklad až nápadne pripomína Skyrim, bolo očividné už z boja s hlavným bossom Scorchbeast, ktorý bol len preskinovaný drak zo Skyrimu chovajúci sa úplne rovnako. Veď posúďte sami z videa na konci článku.
Nakoniec len dodám, že Bethesda by si mala znova raz premyslieť jej vyhlásenia o tom, že The Elder Scrolls 6 a Starfield budú bežať na tom istom engine ako Fallout 76, a teda na ktorom bežali aj Fallout 4 a Skyrim. Fallout 76 je totiž pre túto spoločnosť zdvihnutý prst, pretože ak znova prídu s novou hrou obsahujúcou rovnaké bugy, rovnaké kódy a rovnako zastaralú grafiku, to by už pre Bethesdu mohlo znamenať omnoho horšie veci, než len pár kritických videí na YouTube.
Scorchbeast? Alduin?