Tu už ťažko skonštatovať, že každá publicita je dobrá publicita.
Už takmer mesiac žiadajú hráči Bethesdu o to, aby do PC verzie hry Fallout 76 pridali podporu širokouhlých monitorov. Medzitým, ako Bethesda oduševnene tvrdila, že na tejto podpore pre monitory s pomerom strán 21:9 pracujú a že „v ich labákoch vyzerá skvelo,“ zatiaľ, ako obchádzku vytvorili užívatelia úpravu ini súborov hry, ktorá však roztiahla elementy HUD a ďalšie aspekty na obrazovke viac do šírky, čo nie je príjemný pohľad na oko. Navyše táto úprava vytvára glitche pri animáciách na okrajoch obrazovky.
Podpora pre širokouhlé monitory nakoniec vyšla a asi neuveríte, keď vám poviem, že Bethesda vlastne spravila to isté, čo komunita niekoľko dní po vydaní hry. Jednoducho upravila ini súbory hry, takže hra síce má podporu širokouhlých monitorov, no tá samozrejme nie je správne implementovaná.
Človeku sa naskytá niekoľko otázok:
- A: Čo na tejto oprave im zabralo 1. mesiac?
- B: Načo sa vôbec snažili opraviť to spôsobom, akým si to opravila komunita?
- C: V ktorej galaxii to mohlo v ich „labákoch“ vyzerať skvelo?
Veci museli do rúk opäť raz zobrať moderi, ktorí opravili podporu monitorov s pomerom strán 21:9, aby hra v v takýchto rozlíšeniach vyzerala tak, ako má vyzerať. Čiže sme sa opäť raz dostali do klasického stavu, kedy problémy Bethesdy opravuje jej komunita. Tentokrát to už však vyzerá tak, že im dochádza trpezlivosť.
Zdá sa, že Fallout 76 nakoniec stojí Bethesdu oveľa viac, ako jej dal. Jednak sa reputácia vývojárov prepadla o niekoľko stupňov nadol a taktiež celé fiasko so zberateľskou edíciou spôsobilo, že nakoniec museli za zberateľské edície utratiť možno viac peňazí, koľko za ne zaplatili zákazníci. Je asi zrejmé, že Bethesda v tomto roku ocenenia za najlepšieho vydavateľa zbierať nebude.
Prečítajte si tiež
Bethesda robí krok vpred: Chystá odškodnenie za klamlivú reklamu
Prečítajte si tiež