Na výsledku to je očividne vidieť.
Fallout 76 patrí dnes už k legendám „meme hrania.“ Hra vyprodukovala toľko zaujímavých a kontroverzných príbehov, že ich je dnes ťažko spočítať, no Bethesda verí v budúcnosť tejto hry. To však neznamená, že si neuvedomuje to, ako vznikala.
Počas panelu na PAX East sa Falloutu 76 venovali šéf štúdia Todd Howard, dizajnér Ferret Baudoin a šéf vývoja hry Chris Mayer, ktorý nie len že hovorili o budúcnosti, ale vyjadrili sa aj k problematickému začiatku putovania: „Mali sme veľmi veľa problémov počas vývoja a niekedy sa tieto problémy prenesú aj do výsledku, ktorý vidíte na obrazovke. Nechceme, aby sa to dialo. Rozširovali sme štúdio a dnes máme štyri štúdia po celej Severnej Amerike… a toto vyžadovalo prácu veľkého množstva ľudí zo všetkých štyroch štúdií, aby sme vedeli vytvoriť hru.“
Howard však nekonkretizoval, akým problémom čelil Fallout 76, takže nám zostáva len hádať.
Štúdio však upriamuje pozornosť na budúcnosť hry. Fallout 76 je momentálne vo fáze, kedy dostáva pravidelné dávky obsahu nazvaného Wild Appalachia. Pred niekoľkými dňami do hry pribudol Survival mód a možnosť destilovať si rôzne „elixíry.“ V máji navyše pribudne nová NPC postava, ktorá bude mať na starosti end-game obsah: „Vieme, že endgame je o slučke, kedy získate legendárnu zbraň, no chcete lepšiu a lepšiu až pokiaľ nezískate tú, po ktorej túžite. A práve toto riešime s touto NPC postavou.“
Bethesda zároveň vyzýva fanúšikov, aby dali vedieť spätnú väzbu na hru prostredníctvom sociálnych sietí, aby na nej vedeli vývojári efektívne pracovať.