Vývojári včera streamovali a poskytli nové informácie.
PC verzia Halo: The Master Chief Collection sa už nezadržateľne blíži a to niekoľko mesiacov po jej oficiálnom ohlásení.
No keď sa pýtate, kde je táto kolekcia tak dlho a prečo to vývojárom tak dlho trvá, tak to všetko prezradilo štúdio 343 Industries počas včerajšieho streamu, kde okrem poskytnutých informácií prvýkrát ukázali Halo Reach na PC v 60FPS. Ak máte chvíľku čas, pokojne si pozrite celý stream. Ak nie, tak vám rozpíšeme hlavné informácie, ktoré sú zrejmé z prepracovania Halo hier na PC.
Štúdio 343 Industries spolupracuje na PC porte kolekcie so štúdiom Ruffian Games a zapracovanie Halo Reach do kolekcie prinieslo možnosť kompletného prepracovania kolekcie hlavne s ohľadom na herné menu a na integráciu ďalšej hry. To napríklad znamená, že herný mód Firefight, ktorý je vlastne módom Hordy v Halo prichádza do The Master Chief Colection práve vďaka Reachu. Vráti sa taktiež aj populárny mód Invasion z Reachu.
Vývojári taktiež sľubujú nové playlisty, ktoré budú čerpať práve z pridania Halo: Reach. S vývojom PC verzie však vývojári narazili na veľké množstvo problémov, pretože napríklad Halo: Reach nebol nikdy vyvíjaný s tým, že raz príde na PC, kde sú fíčury ako FoV slider bežnou záležitosťou. To prinieslo nepríjemné bugy, ako napríklad to, že hráčovej postave nie je vidieť časť ruky pri určitých úkonoch vo vysokom FoV.
Prepracovaný bude aj systém postupu jednotlivými úrovňami. Do Halo: The Master Chief Collection prídu sezóny, získavanie XP bodov a následné odomykanie nových brnení, podobne ako to bolo v Halo: Reach.
Najväčším orieškom pre vývojárov zostáva fakt, že po pridaní Reachu bude musieť hra zvládať 11 herných enginov v jednom balíčku. Hra totiž obsahuje:
- Legacy UUI
- Halo: CE legacy engine
- Halo: CE remastered engine
- Halo 2: legacy engine
- Halo 2: remastered engine
- Halo 3
- ODST
- Halo 4
- Halo 2: Anniversary MP
- Halo: Reach
- UE4
Unreal Engine 4 je používaný ako pojítko medzi jednotlivými enginmi hlavne v oblasti UI. Presne kvôli tomu trvá port Halo: Reach na PC tak dlho, no po vydaní tohto dielu by vydanie ďalších malo trvať kratšie.
V tomto ohľade platí to, čo hovorili vývojári predtým. Halo hry na PC budú vydávané postupne počnúc Reachom a budete si môcť kúpiť len hry o ktoré máte záujem, alebo si budete môcť kúpiť kompletnú kolekciu. O cene zatiaľ štúdio 343 Industries hovoriť nechcelo, no prezradili, že viac sa dozvieme na E3 2019, kde si taktiež privezú hrateľné demo Halo Reach v The Master Chief Collection. Konkrétny dátum vydania zatiaľ nie je stanovený, no vývojári tvrdia, že sú veľmi blízko tomu, aby mohli spustiť vydávanie Halo hier na PC.