Posledné, čo hre chýba.
Aj keď World of Warcraft hrávajú stále milióny hráčov denne, hra nepatrí (hlavne v dnešnej dobe) k vizuálnym pochúťkam. Samozrejme, hrateľnosť je v MMO prvoradá a grafické spracovanie je tak na predposlednom mieste, no to neznamená, že MMORPG nemôže vyzerať dobre.
Užívateľ Daniel L má zaujímavý koníček. Už niekoľko rokov putuje questom, ktorého úlohou je prepracovať známe lokácie z tejto niekedy najpopulárnejšej hry na svete do Unreal Engine 4. Od roku 2015 toho stihol skutočne dostatok a teraz svoje výtvory odprezentoval verejnosti.
Pripravte si teda 12 minút, počas ktorých uvidíte Grizzly Hills, Elwynn Forest, Duskwood, Westfall a Durotar a musíme uznať, že tieto prostredia vyzerajú viac ako dobre.
Zdroj: Youtube