Na hru už čakáme roky.
V roku 2014 zažil herný priemysel šok. Po obrovskom úspechu Bioshock Infinite od štúdia Irrational Games oznámil jeho kreatívny riaditeľ Ken Levine, že prepúšťa väčšinu vývojárov a namiesto veľkých AAA hier, ktoré u spôsobovali stres chce tvoriť menšie hry s menším počtom zamestnancov (ponechal si 15 vývojárov). Následne štúdio Irrational Games „zabil“ úplne tak, že ho premenoval na Ghost Story Games.
A odvtedy je viac-menej ticho. O svoje myšlienky sa Levine podelil ešte na GDC 2014 a celú jeho prednášku si môžete pozrieť nižšie.
O hre ako takej však nevieme nič. Ani názov, ani témy, ani to, ako vyzerá. Proste nič. Prichádzajú však prvé náznaky. Štúdio totiž hľadá vývojárov, ktorí vytvoria kreatívny a ambiciózny projekt v žánri „immersive sim.“
Hra má byť postavená na Unreal 4 Engine a bude obsahovať skriptované, ale aj naratívne udalosti a cieľom štúdia je vytvoriť „pohlcujúcu príbehovú hru pre hráčov, ktorí majú radi hry, čo od nich niečo vyžadujú.“
Čakáme však už veľmi dlho a dúfame, že čoskoro budeme za našu trpezlivosť odmenení. Immersive sim hier je v dnešnej dobe už veľmi málo a za každú kvalitnú budeme len a len radi.