• Hlavná stránka
  • PC
  • Novinky
  • Activision Blizzard: Call of Duty láme rekordy a pred smartfónmi nie je uchránená žiadna značka
Activision Blizzard: Call of Duty láme rekordy a pred smartfónmi nie je uchránená žiadna značka

Activision Blizzard: Call of Duty láme rekordy a pred smartfónmi nie je uchránená žiadna značka

Posledné výsledky hovoria jasnou rečou.

Vydavateľa Activision Blizzard odprezentoval svoje finančné výsledky za posledný finančný kvartál, ktorý sa niesol v znamení vydania Call of Duty na konzoly, PC ale aj smartfóny, takže si môžete byť istí, že kvartál bol veľmi finančne dobrý.

Spoločnosť vyhlásila, že Q4 prekonal očakávania, ktoré boli nastavené pred jeho začiatkom a vygeneroval tržby vo výške 1,98 miliardy dolárov (predpoklad bol 1,81 miliardy). Celkovo tak spoločnosť v kalendárnom roku 2019 mala tržby vo výške 6,49 miliardy dolárov čo je síce menej ako v roku 2018, no stále uspokojujúce vzhľadom na to, že Blizzard nevydal v roku 2018 žiadnu novú hru

  • Call of Duty značka dosiahla oveľa väčšie množstvo hráčov a platforiem ako ktorýkoľvek diel predtým
  • World of Warcraft Classic bol taktiež označený za úspech
  • Call of Duty: Modern Warfare je za rovnaké obdobie od vydania oveľa úspešnejšou hrou a podarilo sa jej udržať si hráčov lepšie ako Black Ops 4 v roku 2018
  • Polovica predajov na konzolách už patrí digitálnym verziám hry. Predaje PC verzie stúpli oproti Black Ops 4 o približne 50%
  • Call of Duty: Mobile prekonal hranicu 150 miliónov hráčov
  • Blizzard zas plánuje podporovať novým obsahom obe verzie World of Warcraft
  • Overwatch má stále aktívnu komunitu 50 miliónov hráčov
  • Diablo Immortal príde do prvého verejného testovania v polovici roka 2019
  • Šok!: V roku 2020 sa taktiež dočkáme novej Call of Duty hry (toto nečakal asi nikto), ktorú vyvíja štúdio Treyarch (autori Black Ops)
  • Okrem toho má Activision nachystaných aj niekoľko remastrov/remakov ich populárnych hier
  • Vzhľadom na úspech Call of Duty: Mobile plánuje Activision rozšíriť svoje mobilné portfólio o ďalšie vlastné populárne značky. Jednou z nich bude očividne aj Crash Bandicoot. Viac však v samostatnej novinke

  • Bobby Kottick (šéf Activisionu) si veľmi pochválil prechod Modern Warfare na Battle Pass systém bez platených DLC. Podľa neho to nedelí komunitu a prispieva to k faktu, že hráči sa k hre vracajú
  • J Allen Brack (šéf Blizzardu) skonštatoval, že počet predplatiteľov World of Warcraft sa zdvojnásobil oproti Q2 2019. 13. februára plánujú vypustiť Blackwing Lair a taktiež skonštatoval aj to, že počuli spätnú väzbu ohľadom Warcraft III: Reforged a plánujú sa hre venovať

Zdroj: Activision

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk