Očakávania pred ďalšími hrami štúdia sú tak veľké.
Popri nedávnom vydaní Metro Redux na konzole Nintendo Switch a vydaní expanzie Sam’s Story pre Metro Exodus má štúdio 4A Games konečne čas pozrieť sa do budúcnosti, ktorú tvorí nová generácia konzol. A tá pre nich prináša veľké zmeny.
Prezradil to technologický šéf štúdia Oles Shishkovstov v rozhovore pre Eurogamer. Podľa neho sa štúdio plne pripravuje na príchod ray tracingu a to nie iba vo forme „nálepky,“ ktorú pridáte na hru po dokončení vývoja, ale vo forme plnej integrácie tejto technológie do enginu: „Ideme plne za ray tracingom a kompletne opúšťame staré spôsoby grafických technológie a kódy pri tvorení našej ďalšej hry.“
„Interne experimentujeme s mnohými technológiami a výsledky sú zatiaľ úžasné. Budete si však musieť počkať na to, ako to bude vyzerať v našich budúcich projektoch. Som neuveriteľne vzrušený z toho, čo sme zatiaľ verejnosti ohľadom tejto technológie neukázali.“
Shishkovstov považuje súčasnú implementáciu ray tracingu v hrách za prvú generáciu snáh vývojárov priniesť túto technológiu do hier a od tejto druhej si sľubuje výrazný skok vo vizuálnej kvalite. Ako sme však už spomenuli, túto technológiu v praxi uvidíme pravdepodobne až v ďalšej hre od tohto štúdia.