Odstránenie všetkých bariér.
Populárna kompetitívna strieľačka Rainbow Six: Siege je tu už s nami niekoľko rokov a nezdá sa, že by sa jej popularita mala tak skoro skončiť. Hráči neustále pribúdajú a autori zásobujú fanúšikov novým obsahom. Už nám priblížili, čo chystajú počas piateho roka fungovania hry, no zdá sa, že do vzdialenejšej budúcnosti majú ešte odvážnejšie plány.
Prečítajte si tiež
5. rok Rainbow Six Siege je tu a hráči môžu očakávať tento obsah
A medzi tými sa môže čoskoro vyskytnúť prechod hry na free-to-play model. Priznal to súčasný režisér hry Leroy Athanassoff: „Na to, aby ste zažili úspešný prechod na free-to-play model potrebujete niektoré funkcie a najprv sa musíme postarať o toto.“
Athanassoff narážal v prvom rade na pliagu kompetitívnych free-to-play hier a tou je smurfing. Čiže umelé vytváranie alternatívnych účtov s nízkym rankom vďaka ktorému môžete „rozbíjať noobov“ pri hraní. Riešením by mohlo byť rýchle identifikovanie šikovnosti hráča a jeho správne zaradenie do rankovacieho systému, ktorý následne používa matchmaking pri tvorení zápasov.
„Dôležité je pre nás aby sme našli a identifikovali šikovného hráča v extrémne krátkom čase. Problém momentálne spočíva v tom, že musíte odohrať niekoľko zápasov v „Copper“ divízii, pokiaľ sa posuniete do „Diamond“ divízie.“
Athanassoff však dodal, že finálne rozhodnutie je na vydavateľovi: „Je to o rozhodnutí spoločnosti. Myslím si, že vývojársky tím do toho časom chce ísť. Chceme, aby bola hra dostupná pre každého.“