Predstavujeme vám hru s najhlúpejšou finančnou schémou v histórii

Predstavujeme vám hru s najhlúpejšou finančnou schémou v histórii

 

Je tu The Culling: Origins.

Príbeh štúdia Xaviant a ich hier The Culling je fascinujúci vo svojej absurdnosti a v tom, že vývojári si asi o svojich hráčoch myslia, že sú idioti. Ale poďme pekne po poriadku.

Hra The Culling od štúdia Xaviant vyšla v roku 2017 ako zaujímavá Battle Royale hra, ktorá sa však na rozdiel od svojej konkurencie sústreďovala skôr na boj z blízka a menšie bitky. A aj keď bola relatívne populárna, tak hráči ju začali veľmi rýchlo opúšťať. Lenže namiesto toho, aby ich vývojári pritiahli novým obsahom a vylepšeniami, tak celú hru doslova zabili v prospech vývoja pokračovania.

To sa však skončilo katastrofou, nakoľko vývojári opustili všetko, čo robilo hru jedinečnou a vytvorili trápny klon PUBG a Fortnite. A nakoľko hráči im na to neskočili, tak The Culling 2 skončil po niekoľkých týždňoch od spustenia.

Ani to však vývojárov neodradilo a tak vydali The Culling: Origins. Free-to-play verziu prvého The Culling. Ani ten však už hráčov nezaujal a na trhu vydržal od septembra 2018 do mája 2019, po ktorom ju štúdio zrušilo a vyplo servery.

Ale štúdio to zjavne nevzdáva a má v pláne opäť vydať The Culling: Origins. Lenže z toho, čo pripravili sa vám zatočí hlava. Nie len že si hru musíte kúpiť (čo by bolo ešte v poriadku) ale autori pripojili k hre šialenú finančnú schému za ktorú by sa nemuseli hanbiť ani tie najchamtivejšie štúdiá na svete.

Na to, aby ste The Culling: Origins mohli hrať totiž musíte platiť.

Každý deň dostanete jeden token, ktorý môžete použiť na odohranie jedného zápasu. Ak však chcete hrať ďalej budete musieť

  • A: Vyhrať zápas, ktorý vám investovaný token vráti
  • B: Kúpiť si Online Match Tokeny, ktoré sa predávajú v balíčkoch po 3 kusy za 0,99$, 10 za 2,99$ alebo 20 za 4,99$
  • C: Kúpiť si Online Pass, ktorý vám umožní neobmedzené hranie a ten stojí 1,99$ na 7 dní alebo 5,99$ na 30 dní

Asi nemusíte mať veľké skúseností z monetizácie herného priemyslu, aby ste prišli na to, že toto je nie len dosť chamtivé, ale pravdepodobne to skončí veľkým neúspechom. Ale čo už. Keď sa vývojári nepoučili trikrát, tak možno po štvrtom pokuse to vzdajú.

Hra má prísť najprv na Xbox One a následne aj na PC.

Zdroj: Youtube

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk