Chris Avellone a Techland popiera, že by Dying Light 2 bol vo „vývojárskom pekle“

Chris Avellone a Techland popiera, že by Dying Light 2 bol vo „vývojárskom pekle“

 

Vraj sú na cieľovej rovinke.

Pred nejakým časom sme sa prostredníctvom webu PolskiGamedev.pl dozvedeli nie veľmi potešujúce správy z vývoja Dying Light 2 a vo všeobecnosti z vnútra štúdia Techland. Vývoj hry bol podľa tohto článku čistou katastrofou a hra nemá jednotnú víziu a konštantne pendluje medzi dvoma konceptmi.

Hneď na nasledujúci deň sa však ozvala PR manažérka štúdia Ola Sondej, ktorá celý článok označila vo viacerých častiach za veľmi nepresný. Teraz sa však v rozhovore pre The Escapist rozpovedala trochu viac a svoj pohľad poskytol aj jeden zo scenáristov a dizajnérov hry Chris Avellone: „Článok obsahuje veľa nepresností a snažili sme sa situáciu ozrejmiť aj autorovi článku. Základy hry ostali rovnaké od začiatku produkcie Dying Light 2.“

„Taktiež nie je pravda, že Varšavské štúdio prerušilo práce na svojom vlastnom projekte, aby išli pomôcť dokončiť Dying Light 2 štúdiu vo Vroclavi. Varšavské štúdio pracuje na vlastnej a zatiaľ neohlásenej produkcii. Samozrejme vždy sa snažíme, aby jedno štúdio pomáhalo druhému v prípade, že je to potrebné.“

Avellone sa vyjadril primárne k údajným konfliktom medzi ním a zvyškom dizajnového tímu: „Užívam si moju prácu na Dying Light 2 a taktiež si užívam prácu so štúdiom Techland. O dizajnových elementoch hry konštantne diskutujeme a sú upravované, no to je bežnou súčasťou dizajnového procesu. Na konci však musíte ako dizajnér odovzdať čo najlepší výkon aby ste podporili hrateľnosť a víziu hry – to je vaša práca ako dizajnéra.“

„Nikdy počas rozhovorov so šéfom vývoja (Adam Ciszewski) som nemal pocit, že by bol medzi nami konflikt. Je normálne, aby sa počas vývoja hry upravovali dizajnové elementy a to sa týka hry a aj príbehu. Príbeh je dôležitým elementom hry a je dôležité pre tím, aby sme ho povedali správnym spôsobom.“

Ak patríte medzi tých, ktorí sa na hru veľmi tešia, tak dobrú správu má pre vás hlavný dizajnér Tymon Smektala. Podľa jeho slov je štúdio na cieľovej rovinke vývoja, no na druhej strane nesľubuje vydanie hry v roku 2020: „Celý tím v Techlande pracuje na tom, aby sme mohli dátum vydania hry ohlásiť a aby sme vytvorili všetko, čo k tomu patrí.“ Štúdio chce podľa neho prekvapiť hráčov, takže keď príde správny čas, tak príde k ohláseniu dátumu vydania.

Zdroj: Escapist

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk