My vám na túto novinku už chystáme recenziu a tu si môžete prečítať bližšie informácie o projekte.
Marcus Lehto je bývalým kreatívnym riaditeľom Bungie a do štúdia nastúpil už v roku 1997, počas svojej kariéry vo vychýrenom štúdiu sa venoval hlavne hrám Halo, bol šéfom vývoja Halo: Reach a Destiny a podieľal sa na práci aj ostatných Halo hier. V roku 2012 nadobro opúšťa štúdio, rozhodne sa vyšliapať si vlastný chodníček a zakladá štúdio V1 Interactive. Sci-fi svet ho však ovplyvnil natoľko, že v tomto žánri pretrváva a vytvára projekt, ktorý je ladený na podobnú nôtu ako „jeho“ predchádzajúce hry. Disintegration je výsledkom 6-ročného úsilia a práce na tomto nezávislom projekte začali na pomoci skupinky vysokoškolákov.
Príbeh sa odohráva v budúcnosti asi 100 rokov od súčasnosti a vyberá si zaujímavú, ale aj silnú tému. Ľudskosť ako ju poznáme je ohrozená a ľudia sú prinútení k radikálnemu kroku. Podarí sa integrovať ľudský mozog do robotického tela, má to však byť len dočasné riešenie a krehké ľudské telo ako ho poznáme, majú niektorí stále v záujme zachrániť. „Božský syndróm“ sa začne prejavovať u druhej skupiny, ktorá sa odmieta vzdať nesmrteľnej schránky a vzbúri sa.
Hrateľnosť kombinuje prvky RTS a FPS. Takže je to v podstate klasická strieľačka z pohľadu prvej osoby, ale je oživená taktickými prvkami. Prvotná myšlienka bola priniesť RTS, ale tento nápad bol postupne poupravený a z RTS žánru nám tu zostali „len“ isté taktické prvky. Ak si chcete spraviť aký-taký obraz o hre, pozrite si príbehovú upútavku nižšie a môžete sa tešiť na chystanú recenziu. Hra vychádza 16. júna pre PC, PS4 a Xbox One.