Už po druhý krát.
Nešťastný príbeh Titanfall 2 je asi mnohým známy. Jedna z najlepších FPS tejto generácie, ktorá bola brutálnym spôsobom popravená vlastným vydavateľom, spoločnosťou Electronic Arts. Tí sa totiž, vo svojej všetkej múdrosti rozhodli vydať túto FPS hru štúdia Respawn týždeň po vydaní Battlefield 1 a týždeň pred vydaním Call of Duty: Infinite Warfare. Celá situácia bola dokonca tak na smiech, že fanúšikovia špekulovali, že EA to spravilo naschvál, aby potom mali dôvod na odkúpenie štúdia Respawn za menší peniaz ako v prípade vydania úspešnej hry (EA následne Respawn skutočne odkúpilo).
Každopádne výsledkom toho bol komerčný neúspech hry a výsledkom toho faktu zas bolo, že do dnešného dňa sme sa nedočkali trojky. A verná komunita mala z toho hlavu v smútku, pretože počet aktívnych hráčov sa nikdy nevyšplhal na čísla, ktoré by si hra zaslúžila.
Preto sa napríklad Playstation 4 komunita hryextrémne potešila v momente, keď sa v decembrovej ponuke Playstation Plus objavil Titanfall 2 ako hra zdarma, čo vyšvihlo počet aktívnych hráčov niekoľkonásobne nahor a komunita vo veľkom oslavovala.
A niečo podobné sa stalo aj v posledných dňoch. EA sa totiž rozhodla vydať túto hru (okrem iných EA hier) na Steame a spomedzi všetkých hier, ktoré EA vydalo to najviac pomohlo práve druhému dielu Titanfall.
PC verzia hry sa tak po prvýkrát po veľmi dlhej dobe dočkala 10 tisíc hráčov súčasne, čo je na pomery tejto hry excelentné číslo. Pritom iba na Steame sa toto číslo vyšplhalo na vyše 9 tisíc. Uvidíme teda, ako dlho bude toto renesančné obdobie Titanfall 2 trvať.