O všetkom sa presvedčíme, keď hra vyjde 7. augusta. Zatiaľ to však vyzerá, že rozdiel nebude ktovieako oslnivý.
Okrem toho, že už poznáme oficiálny dátum vydania, dostávajú sa k nám aj prvé porovnania bývalej PS4 exkluzivity s jej nadchádzajúcou PC verziou. PC hráči sa v Horizon: Zero Dawn môžu tešiť okrem zrejmých vecí ako sú textúry v lepšom rozlíšení, či odomknuté snímkovanie, aj na lepšie odrazy svetla alebo podporu ultra širokouhlých textúr. Podľa prvých porovnaní nie je rozdiel oproti PS4 Pro nejaký razantný, ale najväčšie rozuzlenie príde určite až po oficiálnom vydaní hry.
Zatiaľ to však vyzerá, že LOD oproti PS4 verzii neprinesie nejaký výrazný skok a najväčšie benefity pre PC hráčov budú „len“ odomknutý framerate a variabilita rozlíšenia. Guerila Games sa predtým zmienili, že nemajú v pláne pridať do grafických nastavení ani FOV (Field of View), ale po čase toto rozhodnutie zmenili a tak sa toto nastavenie nachádzať v PC verzii napokon bude.
Prečítajte si tiež