Half-Life 3 bol takmer roguelite hrou s procedurálnym generovaním sveta

Half-Life 3 bol takmer roguelite hrou s procedurálnym generovaním sveta

 

Dokument odhaľuje pozadie komplikovaného vývoja Half-Life: Alyx.

Uznávaný producent a tvorca The Game Awards, Geoff Keighly nám ešte počas vydania Half-Life: Alyx sľúbil exkluzívny pohľad do pozadia vývoja tejto hry a presne to aj splnil, keď včera dokument Half-Life: Alyx – The Final Hours.

Kúpiť si ho môžete na Steame a ak to urobíte, tak sa dozviete niekoľko fascinujúcich vecí.

Napríklad aj to, že pred tým, ako Valve vytvorilo Half-Life: Alyx bolo vo vývoji niekoľko rôznych Valve projektov, ktoré nikdy neuzreli svetlo sveta. Medzi nimi boli napríklad pokus o open world Left 4 Dead 3 hru, RPG hru, ktorá čerpala inšpiráciu z The Elder Scrolls, Dark Souls a Monster Hunter, VR hru od vývojárov, ktorí neskôr vytvorili Kerbal Space Program, VR strieľačku Half-Life, Project Borealis, čo bol ďalší Half-Life VR projekt a taktiež aj dva projekty s kódovými označeniami Vader a Hot Dog.

Asi najnádejnejším projektom na vytvorenie Half-Life hry však bola snaha o vytvorenie plnohodnotného pokračovania, ktoré prebiehalo v rokoch 2013 a 2014. V tom čase chcelo Valve vytvoriť Half-Life 3, ktorý by kombinoval dizajnované prostredie s procedurálne generovaným herným svetom a rougelite prvkami, no celý projekt stroskotal na fakte, že Source 2 engine jednoducho nebol pripravený na používanie.

Ak však dúfate, že raz Valve dodá fanúšikom pravé tretie pokračovanie, tak možno nemusíte dúfať, pretože ako povedal Phil Co z Valve „Ľady boli prelomené a dúfame, že ich úplne pokoríme. Už sa Half-Life série nebojíme.“ Tím, ktorý vytvoril Alyx by totiž chcel začať pracovať na plnohodnotnej trojke.

Zdroj: PCGamer

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk