Nový kurz znie: Sea of Thieves.
Na mori je zatiaľ ticho. Veľmi ticho. Pirátska hra od Ubisoftu, Skull & Bones bola ohlásená ešte na E3 2017, no nie len že sme sa po jej prezentácii o rok neskôr nedočkali prakticky žiadnych nových informácií, ale vyzerá to tak, že jej vydanie je v nedohľadne. A podľa nových informácií, ktoré získal web VGC hru tak skoro neočakávajme.
Ubisoft totiž údajne kompletne reštartoval vývoj tejto hry vo svojej pobočke Ubisoft Singapur. Podľa zdrojov z prostredia Ubisoftu totiž táto očakávaná nová IP mala veľký problém nájsť vlastnú identitu medzi portfóliom ostatných Ubisoft hier, čo malo za následok niekoľko po sebe idúcich odkladov, ktoré nakoniec viedli k rozhodnutiu kompletne reštartovať vývoj hry s novým konceptom a základnými piliermi hrateľnosti. Dokonca to vyzerá, že hra nemusí nutne adoptovať klasický platený model hry a pohráva sa aj s free-to-play systémom.
Hra totiž v novej podobe smeruje podobným kurzom ako Sea of Thieves. Môžete tak zabudnúť na kampaň pre jedného hráča. Dôraz bude kladený na „live service“ prvky, perzistentný svet s questami, ktoré sa postupom času budú meniť a taktiež aj na kooperatívne hranie s ostatnými pirátmi. Vývojári údajne čerpajú inšpiráciu z Fortnite „živého rozprávania príbehu“ a chcú niečo v podobnom štýle implementovať do svojej hry.
Reštartovanie vývoja znamenalo aj zmeny na čele vývojárskeho štúdia. Justin Farren odišiel do štúdia Wargaming a nahradila ho Elisabeth Pellen, ktoré bola doteraz členkou tímu editorov.
Je však zrejmé, že výsledného produktu sa tak skoro nedočkáme. Ak vôbec niekedy.
Popri hre je však vo vývoji aj televízny seriál, kde budú hrať hlavnú úlohu ženské pirátky.
Prečítajte si tiež