Ubisoft India vysvetľuje slabú grafiku remaku Prince of Persia vskutku svojským spôsobom

Ubisoft India vysvetľuje slabú grafiku remaku Prince of Persia vskutku svojským spôsobom

 

Aké štúdio, také výhovorky.

Už pred oficiálnym ohlásením remaku Prince of Persia: Sands of Time sme z leaknutých záberov tušili, že hra nebude oplývať nijako oslnivým vizuálom. A to ohlásenie nám to aj potvrdilo. Prince of Persia: Sands of Time Remake má bohužiaľ ďaleko od vycibreného vizuálu remakov/remasterov ako Crash Bandicoot N.Sane Trilogy, Spyro: Reignited Trilogy alebo Mafia: Definitive Edition, a hráči sa oprávnene začali pýtať, čo je za tým. A vysvetlenie nedalo na seba dlho čakať.

K celej situácii sa vyjadrilo štúdio Ubisoft India, ktoré na hre pracuje. Producent hry Sashi Menon najprv vyvrátil všetky zvesti o údajnom nedostatočnom rozpočte či krátkom časom úseku vyhradenému na vývoj. Z toho môžeme jasne usudzovať, že peniaze ani nedostatok času, ak hovorí pravdu, problémom nie sú. Na hre sa totiž pracuje už viac ako 2 a pol roka a dohromady ju dáva približne 170 zamestancov. Iný z producentov napokon priznal určité problémy s enginom Anvil, ktorý bol konštruovaný pre open-world hry a preto zažívali ťažké časy s optimalizáciou "Rewind" mechaniky v tejto striktne lineárnej hry. Lenže ani to nevysvetľuje nevalné kvality vizuálu.

Čo za to teda môže? Pravdepodobne paradoxne vôbec nič, nakoľko takto hru plánovali. Obaja producenti sa zhodli v tom, že artštýl hry je presne taký, aký si dopredu povedali, že bude. Nechceli sa vzdať pôvodného štýlu a atmosféry, no zároveň ho chceli obohatiť modernými prvkami. Konkrétne sa nechali počuť, že bolo pre nich výzvou redefinovať vizuálnu identitu pôvodnej hry v tomto remaku. Tak a to hovorí samo za seba.

Nakoľko ale hra vychádza v januári 2021, tak v kútiku srdca dúfame, že sa vizuál zlepší ale aspoň o trošku.

Zdroj: DSOG

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk